#1 Skrevet Februar 2, 2007 Noen som har noe inspirasjon, bilder og råd? Må skaffe meg noen nye sommerfelger til sommeren. Kritierier: 1. 4x100 2. Størrelse 14 - 16 , blir det ikke litt jobb med 17? 3. Bør ikke koste så mye mer enn 12 000 med dekk 4. Dersom størrelse 15, har jeg faktisk omtrent nye dekk, så dette er kanskje en fordel 5. Kan være nye eller brukte spiller ikke så mye rolle, så sant dem er pent brukt. Legger med to dårlige mobil bilder, så dere får se hvordan bilen ser ut nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2007 Har funnet et alternativ som kanskje kan være aktuelt nå. BBS RM 7,5 x 15. Noen som har noen formening om bilen ville kledd disse? Er også på jakt etter bilder av Polo 6n med slike felger, for å få litt peiling på hvordan dette vil komme til å se ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2007 Har funnet et alternativ som kanskje kan være aktuelt nå. BBS RM 7,5 x 15. Noen som har noen formening om bilen ville kledd disse? Er også på jakt etter bilder av Polo 6n med slike felger, for å få litt peiling på hvordan dette vil komme til å se ut. Jeg har noen som er 99% like på min bil... Jeg syntes iallefall det ser greit ut! Edit: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=37 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2007 vet om ett sett rh cup. 8 15 pent brukt til salgs. har stått på polo6n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2007 Har du litt mere info og bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2007 jeg har bestilt meg keskin ktn5 til min lupo=) syntes de er tøffe! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2007 Jepp, keskin kan fort bli et alternativ. Mye måtte du ut med for dem? Andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...