#1 Skrevet Februar 2, 2007 har søkt på forumet her men fant ingen ting, hvis jeg punkterer kan jeg da sette på step hjulet å kjøre til verksted, eller skader dette quattro systemet? Skal du ikke kjøre i det hele tatt med ett av ulik dimensjon??? har 225 40, 18 dekk på nå? a4 96 1,8tq: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2007 Reservehjul skal ha samme rulleomkrets som de du kjører med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2007 den e god, vinterhjulene da 205 50 16 tror jeg, kanskje (55 gidder ikke gå ut å se) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2007 den e god, vinterhjulene da 205 50 16 tror jeg, kanskje (55 gidder ikke gå ut å se) NB: Hvert drivhjul må ha samme rulleomkrets, sjekk dette på nettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2007 link? til hvor jeg finner dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2007 link? til hvor jeg finner dette? Rulleomkretskalkulator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2007 ja prøvde denne kalkulatoren, det vil si jeg fant en norsk. det er -5,8 % forskjell. det må vel være helt likt? vil det da si at hvis jeg punkterer så er det bussen neste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2007 ja prøvde denne kalkulatoren, det vil si jeg fant en norsk. det er -5,8 % forskjell. det må vel være helt likt? vil det da si at hvis jeg punkterer så er det bussen neste? Ellers ha et reserve dekk med samme rulleomkrets.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 21, 2010 Hvordan er det med f. eks 2 utslitte dekk bak og 2 nye foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 21, 2010 Utslitte dekk er feil uansett Om rulleomkretsen er forskjellig pga forskjellig dekkdimensjon eller slitasje er uvesentlig. Like skadelig uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 21, 2010 okei, da blir det 4 nye dekk da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 21, 2010 Dette er det vel noen tråder om allerede, hvor det er snakk om antall prosent i differanse som angir kjørbarhet eller ei. Men minst mulig bør jo uansett være målet, enten det er slitasje eller ulik dekkdimensjon som gjør det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 21, 2010 Og så er det ikke minst en vesentlig forskjell på om man ved en punktering setter på reservehjulet for å kjøre noen kilometer hjem til man får fikset det punkterte eller om man kjører med dekk med forskjellig rulleomkrets permanent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...