#1 Skrevet Februar 2, 2007 Har bestilt meg nye 19 toms felger til A6 2001 og lurte på ka dekk eg bør kjøpe, noken som har tips?? Ps, hater sporing.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2007 235/35-19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2007 Har kjørt tidligere med Toyo Kuhmo Conti (minerva) Jeg har kun hatt nye dekk. Aldri hatt dekk mer en 1 sessong faktisk, så ingen erfaringer med slitasje Hørt fra folk som kjører mye, at Toyo blir veldig fort slitt. Jeg hadde Toyo på min tidligere VR6, utrolig bra på vått føre! + tørt. Ingen negative sider! Nå kjører jeg på Kumho, vil anbefale det. Støyer svært lite, og generelt gode dekk. Ikke plaget med sporing! 235 18" Vet ikke hvorfor det ikke ble Toyo igjen!? Min teori er at dimmensjonen mellom dekk og felg er det som avgjør sporingen. Altså bredden mot hverandre. Forholdsvis rette dekksider er tingen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...