#1 Skrevet Februar 2, 2007 Heisan har ett eller annet med biln den har bare blitt slapperer og slappere den er chipet og går på 10fortennig! ladder med ca 1.1 ifølge computern,da har jeg trukket fra 1bar atmosferisk trykk(2.2) viser computern. kan lmm eller n75 være gåen`?. når jeg gir full gass kommer den ikke skikkelig før jeg letter litt gassen da tar den seg krafig opp`? akkurat som den får for mye luft``?? noen som vet"`? har mistanke om for lite filter`? har ett kon filter med det er litt lite kansje.. kjøpte det på turbofun.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2007 Er ikke bare at den "oppleves" som slappere fordi man blir vant med skyvet?? Da jeg kjøpte S4'n, syntes jeg den gikk helt villt.. Men nå er det greitt skyv, men ikke noe å rope hurra for... Som de sier "mye vil ha mer" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2007 Tror Anders har helt rett, min går som en dass med 330Hk neida, men man får en "mistet effekt" spørrende måte å tenke på, etter noen mndèr med slik bil.. Ladetrykket ditt ser bra ut det, originalt, men riktig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2007 hehhe har merket den effekten der.. uansett hva man har syns man det går dårligere å dårligere fordi man rett å slett blir vant.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2007 Sett deg i en standard bil ett par uker, så bytter du til S4èn igjen så skal du se den går godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2007 jo men er nesten sikker på att den er litt slappere.. før var den raskere en mcn min zx7r ninja. i 1gir da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2007 Kjører litt Mazda 626 2.0l 16V når Audi'n begynner å gå dårlig... så når man setter seg inn i Audi'n igjen så går den som ei kule... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2007 eg er vekke 14 dager fra bilen i månden når eg er på jobb...altid herli å komma heim å hørra femmeren igjenn og bare gi flat fjøl, men nå e eg blitt alt for vant me dei 300 eg har...så eg håper at eg får på 380 kittet snart nå...gleder mg som ein unge nå...og den som venter på noe godt venter ikkje forgjeves seies d.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 5, 2007 som sagt tildligere mye skal f*** meg ha mere,, har en gt3071r på tur.. regner med 4-500hk til sommern med resten av moddinga.. Hvordan tennign kjører dere på? min står på ca 9.8? har også 52c på intake temp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 5, 2007 4-500 hk, ambisiøst mål fortell hva mer du skal hive på den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 5, 2007 som sagt tildligere mye skal f*** meg ha mere,, har en gt3071r på tur.. regner med 4-500hk til sommern med resten av moddinga.. Hvordan tennign kjører dere på? min står på ca 9.8? har også 52c på intake temp!! har du 52grader innsugtemp? er ikke det litt varmt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 6, 2007 har du 52grader innsugtemp? er ikke det litt varmt? jo syns det er litt HOT! hva har du? Bruker den orginale intecoolern også ligger filteret veldig nært turboen så det kommer mye varme derifra.. betyr det mye? Hvilken tenning kjører dere på? har chip av unknown merke! 300hk eller no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 6, 2007 jo syns det er litt HOT! hva har du?Bruker den orginale intecoolern også ligger filteret veldig nært turboen så det kommer mye varme derifra.. betyr det mye? Hvilken tenning kjører dere på? har chip av unknown merke! 300hk eller no. nå har jeg ikke s4,men har jo aan-motoren med litt stæsj dah innsugs-tempen min ligger jevnt på ute-temp +10-13grader.filteret mitt er langt fra turboen/grenrør.har frontmontert ic fra en ford 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 7, 2007 nå har jeg ikke s4,men har jo aan-motoren med litt stæsj dah innsugs-tempen min ligger jevnt på ute-temp +10-13grader.filteret mitt er langt fra turboen/grenrør.har frontmontert ic fra en ford nice, skal lage ett varmeskjold å plassere mellom turbo og filteret.. men når jeg tenker på temp mener jeg tempen på luften som blir dratt inn i motorn. det måles med vag-com bla.. utetempen min funker fint:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 7, 2007 nice, skal lage ett varmeskjold å plassere mellom turbo og filteret..men når jeg tenker på temp mener jeg tempen på luften som blir dratt inn i motorn. det måles med vag-com bla.. utetempen min funker fint:nana: jeg kan ikke lese det med vag-com.har hiddensprut kanskje dårlig formulert,men innsugstempen er avhengig av hvor varmt/kaldt det er ute.. sånn som jeg har forstått det er ic til s4 dårlig og attpåtil dårlig plassert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 7, 2007 jeg kan ikke lese det med vag-com.har hiddensprut kanskje dårlig formulert,men innsugstempen er avhengig av hvor varmt/kaldt det er ute.. sånn som jeg har forstått det er ic til s4 dårlig og attpåtil dårlig plassert JEPP icen er ræva liten og gjemt bak støtfangern: bh : men fikk nytt filter i dag og lmm da løsnet den litt.. fikk også konstatert att det er sprekk i eksosmanifolden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 7, 2007 JEPP icen er ræva liten og gjemt bak støtfangern: bh : men fikk nytt filter i dag og lmm da løsnet den litt.. fikk også konstatert att det er sprekk i eksosmanifolden. de sprekkene har alle har du noe form for en avskjerming fra turboen? jeg har laget til en plate som sitter mellom turboen og luftfilteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 7, 2007 de sprekkene har alle har du noe form for en avskjerming fra turboen? jeg har laget til en plate som sitter mellom turboen og luftfilteret. nei snakket akkurat med en kompis om det,, vi bare lurer på hvilket matrilal som egner seg best,,, har den orginale da.. men sug. leste foressten feil på innsugs temp den er 32gC. ingen som kan fortelle meg om tenninga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 7, 2007 jeg har også den orginale. jeg kjenner stor forskjell i hvertfall "på andre siden" av skjermen. Hvilken kode på kliman er innsugstemp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 7, 2007 jeg har også den orginale. jeg kjenner stor forskjell i hvertfall "på andre siden" av skjermen. Hvilken kode på kliman er innsugstemp? Trodde ikke det fantes jeg men ? Les du og.. http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1306/a1306.php&var= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...