#26 Skrevet Mars 10, 2007 Beklager,jeg som husker feil da!! Håper det ikke ble for mye stress for ingenting Neida, var ikke no stress 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 13, 2007 Siden det ikke ble noe treff i Valnesfjorden, hvordan kan jeg få tak i skiltplater? Regner med et blir tatt med på sommertreffet på ACR, men jeg får nok ikke anledning til å dra nedover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 14, 2007 Du kan ta en liten telefon til Tor. Er vel han som sitter på dem.. Sender deg en PM med nummeret hans, så er det bare å slå på tråden til ham 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 16, 2007 Du kan ta en liten telefon til Tor. Er vel han som sitter på dem.. Sender deg en PM med nummeret hans, så er det bare å slå på tråden til ham Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 22, 2007 skulle hatt skiltplate og et par klistremerker til nybilen, skal til bodø på fredag på ditech behandling, hvem skal jeg snakke med for å få skaffet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 28, 2007 Beklager at jeg er litt sein å svare. . Det må vel bli Tor du må kontakte, men vet ikke om han er i byen denne helga. Muligens at Bjørn har noe liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 28, 2007 Hiver meg på hær, Skulle gjerne hatt noen klistermerker å muligens skiltholder =) Tor hvem? Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 28, 2007 Jeg har ingenting liggende per 28.04.07 14:03 Tor er mest sannsynlig i byen i helga, men ring ham og finn ut. Hvis jeg ikke husker feil så er vi fri for skiltplater av gamle typen... Nye typen koster 50.- pr. stk. Klistremerkene tok vi 10.- pr.stk for på ACR, vet ikke om det er det samme nå.. Tor er vår lokallagsleder og suser rundt i en hvit VW LT med VACN skrift nede langs kanalen:) Han er dessverre ikke å finne på forumet.. Men, ring 97 09 70 70 og kanskje får du deg skiltplater og klistremerker allerede idag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...