Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som hvet hvordan vakum systemet til sentral låsen fungerer på Cupe 1985mod?

Jeg finner ingen vakumpompe slik som det er på typ 44, og jeg for det heller ikke til å virke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka bak dørsiden på venstreside? Mener å huske det er noe rundt der et sted

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka bak dørsiden på venstreside? Mener å huske det er noe rundt der et sted

Takker for svar, nei jeg har ikke skjekka der. Det eneste jeg har funnet er en type vakumtank. men jeg skal skjekke bak dørsiden i ettermiddag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om ser jeg at du skrev typ 85, den jeg refererte til var typ89 coupe og det var forresten høyre side. Men kan være en fordel å sjekke forde, for det er jo mye av samme greia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om ser jeg at du skrev typ 85, den jeg refererte til var typ89 coupe og det var forresten høyre side. Men kan være en fordel å sjekke forde, for det er jo mye av samme greia

Det skal jeg gjøre, men dæven hva jeg har leitet. Forstår ikke hvor dem kunne ha lagt denne pompen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pumpa ligger i bagasjerommet ditt, på høyre side, godt innpakka.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den ligger i bagasjerommet på høyre siden :)

Edit: du kom meg i forkjøpet der Ruben : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekstra takk til alle, nå fant jeg den. Dæven dette var bra:glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.