#1 Skrevet Februar 3, 2007 Hehe i dag er det jo vårlige tendenser her i Tønsberg. Passer jo fint å få vasket bilene da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2007 Fine rene biler... I Bergen regner det som vanlig.... snart 100 dager med regn..tror det er imorgen vi når 100..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2007 Hehe det er kjedelig med regn, men de sier jo at etter regn kommer sol Det de derimot ikke sier noe om er hvor lenge man må vente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2007 er meldt ned mot -15 i oslo til uka, så vil ikke tro våren er her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2007 Jeg vurderer sterkt å sette på sommerhjul, men hvis det er maldt kulde igjen så burde jeg jo vente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2007 nesten 11 herlige grader i kr.sand i dag:D ikke er det meldt frost på ei god stund heller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2007 Hørte noen rykter nå ja om at det var meldt kaldt og masse snø i fra midten av neste uke. Hehe passer fint det...jeg reiser på jobb til varmere strøk på onsdag jeg og blir borte i en del uker Fin bil du har Elisabeth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2007 Jeg vurderer sterkt å sette på sommerhjul, men hvis det er maldt kulde igjen så burde jeg jo vente Det hørtes jo veldig smart ut etter den fine regndagen vi hadde i forrige uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 3, 2007 Fin bil du har Elisabeth Takker det syntes jeg og Så må du ha god tur!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 3, 2007 Det hørtes jo veldig smart ut etter den fine regndagen vi hadde i forrige uke.[/QU Når det er underkjølt regn er man fucked uansett, dessuten flytter jeg til stvg neste uke og der er det vel ikke så kaldt som rundt oslo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 3, 2007 Det hørtes jo veldig smart ut etter den fine regndagen vi hadde i forrige uke.[/QU Når det er underkjølt regn er man fucked uansett, dessuten flytter jeg til stvg neste uke og der er det vel ikke så kaldt som rundt oslo? Har vel uansett aldri vært noe sjakktrekk å kjøre på sommerhjul i februar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 3, 2007 Har sommerhjul på bilen jeg...om det er et sjakktrekk kan vel diskuteres hehe (bilen blir ikke mye brukt) Takk Elisabeth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 3, 2007 Er vinter her ennå i alle fall. Grått og kaldt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...