tåkelys bak slår seg på automatisk

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en Audi A6 1,9tdi sedan. Bilen er importert fra tyskland, så lysene slår seg normalt ikke på automatisk.

Lurer på om noen vet hva som kan være galt når tåkelyset bak (ingen andre lys) slår seg på når jeg starter bilen og lysbryteren er i posisjon "0", hvis jeg da slår på parklys/kjørelys forsvinner det. Kommer ikke tilbake om jeg setter den på "0" igjen. Men neste gang jeg skal ut å kjøre skjer det samme igjen. Til å begynne med var det bare nå og da, men nå er det hver gang ;p

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!Høres ut som lysbryteren din er gått.Koster noe rundt 1200,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilhengerfeste på bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :)

Har ikke tilhengerfeste..

Kan virke som det er bryteren ja, har prøvd å vri litt forsiktig mellom 0 og parklys posisjon og da blinker det i tåkelyset, men så fort bryteren er over i parklys / kjørelys posisjon er lyset av (såfremt jeg ikke trekker ut bryteren så jeg aktiverer tåkelyset(fungerer normalt))

Virker som dette kun er når bilen er kald... for etter å ha kjørt en tur er ikke problemet der lengere :P...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.