#1 Skrevet Februar 3, 2007 Hei.. er det noen her som vet hvordan jeg skal montere oil catch tank på en audi a4 1.8 tq er en AEB motor.. trenger helst noen bilder av hvordan det gjøres... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2007 Kommer jo an på om du vil beholde resirkulasjonssystemet av veivhusventilasjonen, eller om du vil la det gå til catchtank og så ha filter på tanken. Jeg har gjort det slik at jeg lar det gå til tank, og har filter på den. For å slippe å få mye olje og drit i innsugssystemet. Kan ta noen bilder imorgen, og vise hvordan jeg har gjort det. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2007 jeg skal ha ett slikt lite åndings filter ja. denne tanken så er det 3 uttak på. 2 oppe og ett nede. har du mulighet og ordne bilder i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2007 bump bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2007 er det ingen som vet dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2007 nei her var det lite hjelp og få 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2007 noen som kan etter disse bildene forklare kordan slange jeg skal bruke inn på oil catch tank?? haster litt dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2007 Er vel det sorte røret som kommer ifra bakkant av motor og in på innsugslangen.Denne legges om og de jeg har sett dette på setter de catch tanken ved abs sentralen... Fant du ut hva som var feil med bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2007 oky... jepp var ett lite hull i grenrøret ved lambdaen som gjorde at den ble helt gal. men er i orden nå er det der den røde ringen er som menes?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2007 Ja mener det er det røret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 4, 2007 okey... da er det vel bare og montere det inn på catch tanken og plugge igjenn hullet som går inn på innsuget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 4, 2007 okey...da er det vel bare og montere det inn på catch tanken og plugge igjenn hullet som går inn på innsuget? jepp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 4, 2007 Ikke gjør det slik. Fjern hele det røret, og sett slangen til catchtanken på der hvor det røret der ender. Så slipper du å ha en sånn sabla lang vei for åndingen å gå. Det er litt vanskelig å komme til, det beste er å fjerne innsugsmanifolden. Da får du god oversikt, og kan se om noen av slangene/plastrørene ut fra blokken er sprukket og må byttes. har sendt deg en email med link til en side som har skjematisk oversikt over delene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...