#1 Skrevet Februar 3, 2007 Legg inn bilder å film her La igjen batteriet til kameraet så dårlig med bilde men et par filmklipp av en golf 4 v6 bi turbo 4motion. Nam nam lyd (mobil film) åttetalls bane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2007 Se der ja...........Daniel har fått fart på bilen sin Trodde først det stod åttitalls-bane hehe Jimmie får vel en lyd som blir enda råere enn den der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2007 Og hvor blir det av alle bildene og filmene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2007 Da kommer det i tur og orden. 3 første er mørke men hvertfall på tur opp. Bilder av JAM og Frisak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2007 3 til. Blåste mye der oppe så alle bildene er ikke like tydlige da det ikke er lett å ta bilder i snø føyka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2007 Noen til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2007 Dritt å måtte redigere ned bilder hele tiden men her kommer 3 til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2007 Mvh Lars-O, som inte hade någon bil att köra med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2007 Mera bilder... Utsikten ifrån mitt Köksfönster..... Mvh Lars-O som inte hade någon bil att köra med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 4, 2007 Några till.... Mvh Lars-O som inte hade någon bil att köra med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 4, 2007 De sista bilderna... Mvh Lars-O. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 4, 2007 Hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 4, 2007 Så noen selv digger bilder av det som nå har blitt vraket mitt: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 4, 2007 3 til av vraket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 4, 2007 Billig front fanger selges. NESTEN som ny:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 4, 2007 Så er vi klare for turen hjem med det som er igjen av bilen: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 4, 2007 Siste 2 fra meg som ble noe av. Resten av bildene er 100% søppel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 4, 2007 Billig front fanger selges. NESTEN som ny:rolleye: Å satan, var ikke mye igjen av den fangeren nei Trodde du hadde plukket de av for å slippe akkurat det der.. Fin anledning til å ordne seg med en orginal S6-fanger? ;) Har bare to bilder selv, av en liten nestenulykke vi hadde på tur oppover.. Hint: Traktor rygger ut i veien, jeg bremser, det klarer ikke han bak meg. Velger heldivis grøfta fremfor fangeren min. (Takk for den! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 4, 2007 Front fangeren overlevde ikke turen opp til Furnesdalen. Bakfangeren ble revet av på banen. Har org bak fangeren men org front fangeren min er OGSÅ knust:o Bakfangeren min er like hel men må støpe nye fester. Gidder ikke ha bilen org. Så hvis noen har tips er det bare å skrike ut nå. Eneste alternativet JEG vet om er RS. Men hvis noen vet om noe annet er det bare å si ifra. Uansett har denne turen økonomisk ruinert meg. Og bilen skal EU godkjennes innen mars så jeg sliter litt nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 4, 2007 Front fangeren overlevde ikke turen opp til Furnesdalen. Apropo det, det var sykt glatt på vei til furnesdalen. S4'en vi kjørte klarte å rive løs 4 hjul i 5. gir i 100kmt noen steder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 4, 2007 Front fangeren overlevde ikke turen opp til Furnesdalen. Bakfangeren ble revet av på banen. Har org bak fangeren men org front fangeren min er OGSÅ knust:o Bakfangeren min er like hel men må støpe nye fester. Uansett har denne turen økonomisk ruinert meg. Og bilen skal EU godkjennes innen mars så jeg sliter litt nå. hva som skjedde på tur opp til funes da: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 4, 2007 Kom sidelengs gjennom en sving. Men etter svingen tok hekken tak i en snøfond. Da smalt fronten inn og snøen tok tak i fangeren og reiv den under motoren. Men dette er bilde og film tråd folkens. Min 3/4 bil kan vi event diskuteres i tråden om bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 4, 2007 noen film da folka? Jeg kommer til å legge ut en film i løpet av kvelden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 4, 2007 Pokker... Skulle likt å være på det treffet der ja... Blåst litt sot ut av gamle bilen min... Kjipt med fangerene Knut-E... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...