#26 Skrevet Februar 4, 2007 SKal prøve å få lagt ut bildene av turen til funes med berging av s6 i grøfta....ellers så ble det ikke så mye bilder. Håper andre har fler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 4, 2007 Akkurat blitt ferdig med filmen nå.. 235 mb på 15 min film.. må dele den i 3 osv så filmen kommer ikke ut før i morgen tar faen meg en time å lagre en 235mb stor filmfil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 4, 2007 Ja da er det bare å glede seg til i morra da:) Legger du den ut på youtube eller legger du den på server? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 4, 2007 gleder meg til film ja var det du som sto i svingen der i gul vest å filma?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 5, 2007 har noen kort filmer filmet inni bilen mens jeg kjørte, er fimlet med fotoapparat så kvaliteten er litt som så, legger de hvertfall ut her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 5, 2007 Noen av mine bedre, ble ikke så mye tid til fotografering da jeg kjørte 16 mil på banen og filmet 1,5 time med kjøring: eek : Resten av bildene finnes her http://vagner.jeje.je/bilder/fun%E4sdalen-2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 5, 2007 Noen fler fra banen + litt stemmningsbilder fra hotellet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 5, 2007 heyhey! kom netopp hjem fra jobb. Driver å deler opp filmen nå! så jeg legger den ut på youtube etterpå. var ikke meg som sto i svingen med gul vest nei. Det er ikke sååå mye å glede seg til,, er mest fra innsiden av bilen min da det var bikkje kaldt ute.. ! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 5, 2007 Har fått lastet opp noen bilder jeg også... Finnes her: http://vagner.jeje.je/bilder/album64 en liten snik titt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 5, 2007 hvem var det som slapp den porschen utpå?? og seat? Var ikke dette et vw audi treff! Synes ikke porsche har noe som helst ut der å gjøre da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 5, 2007 da var alle delene lastet opp på youtube.. mangler bare att de godkjenner de filmene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 5, 2007 hvem var det som slapp den porschen utpå?? og seat? Var ikke dette et vw audi treff! Synes ikke porsche har noe som helst ut der å gjøre da. Porschen kjørte noen få ganger å var ikke akkurat i veien for min del.. å den seaten tok vel heller ikke så stor plass siden den var ensom. Så at de to fikk kjøre tok ikke jeg så tungt fikk beskjed om det på fører møte å ingen klaget så.. Der var jo foresten en bmw på bana å da.. stille dem med noe godt så må vel de få kjøre litt sjøl ikke bare lære andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 5, 2007 da var alle delene lastet opp på youtube.. mangler bare att de godkjenner de filmene venter spent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 5, 2007 ikkeno problem for min del heller, porcha bråka bare noe jævelig de gangene den kjørte forbi meg hehe Så forresten en toyota landcruiser på banen og.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 5, 2007 hvem var det som slapp den porschen utpå?? og seat? Var ikke dette et vw audi treff! Synes ikke porsche har noe som helst ut der å gjøre da. Porschen er der fordi Hans Frisak som har eier den har vært med på å arrangerer treffet. Slik jeg forsto det fikk han derfor lov til å kjøre som "betaling". Seat og Skoda har fått være med på banekjøringen som et prøveprosjekt det siste året. Synes selv det bare er positivt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 5, 2007 hvem var det som slapp den porschen utpå?? og seat? Var ikke dette et vw audi treff! Synes ikke porsche har noe som helst ut der å gjøre da. Å jeg synes ikke du skal grine på nasa om du ikke var der engang. Dette har vært diskutert før. Å stiller dem opp for klubben, så må dem jaggu få prøve seg på bana også. Uavhengig av merke bil. ...nok OT nå i denne bilde/film tråden! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 5, 2007 Mer bilde å film no da! så får dem som vil klage ta det i den andre tråden om treffet... Takk til de som fikk tatt noe av meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 5, 2007 Kjempe bra bilder Ole Christian: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 5, 2007 dårlig gjort ass, ingen bilder av bilen min hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 5, 2007 Den BMW'en var bilen til en av instuktørene klubben hadde spurt om å møte opp for å hjelpe oss med teknikken. Porschen er Hans Frisak sin og uten han hadde det ikke blitt treff. Seat og Skoda er VAG produkter og kan stille på lik linje med Audi og VW siden dette har vært ett prøve år for dem i klubben. Ingen som var der hadde på noen måte problemer med at de var med å kjørte og jeg ser det bare som positivt at de var der. Men som Espen sier. Ta den diskusjonen i en annen tråd. Og den ble også diskutert etter treffet i fjor så ser egentlig ingen grund til å diskutere det igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Februar 5, 2007 dem har ikke blitt heeelt klarert enda.. er i hvertfall en link til del nr 1 og 2 nå.. hehe Myye innvendig filming da.. dere kommer til å kjede dere Del 1 : Del 2 : Del 3 : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Februar 5, 2007 The video you have requested is not available. If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process. Edit. ahh da så får vente litt til da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Februar 5, 2007 dem er ikke klarert enda som sakt.. legger ut linkene da jeg snart køyer Deel 1 funker nå.... Del 2 funker nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Februar 5, 2007 Må takke alle for eit fortreffelig treff, kjekkaste treffet eg har vert på uansett vinter eller sommar. Traff mange hyggelige folk og såg masse bra åkning. Hadde ikkje med bil sjølv og må takke Strand for lån av utstyr. Og til dei som syns det er rart med andre bilmerker kan jo feks sjølv stille med VW var nesten kun Audi på treffet. Takk til alle som gidder lage slikt til, fantastisk bra. "Fjole gir, åt'n Sjølvå" -det var fin gjeng det :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Februar 5, 2007 Må takke alle for eit fortreffelig treff, kjekkaste treffet eg har vert på uansett vinter eller sommar. Traff mange hyggelige folk og såg masse bra åkning. Hadde ikkje med bil sjølv og må takke Strand for lån av utstyr. Og til dei som syns det er rart med andre bilmerker kan jo feks sjølv stille med VW var nesten kun Audi på treffet. Takk til alle som gidder lage slikt til, fantastisk bra. "Fjole gir, åt'n Sjølvå" -det var fin gjeng det :-) Kjempe film Kjell: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...