#1 Skrevet Februar 3, 2007 Har letet overalt føler jeg! noen som har link til en forhandler som leverer denne takspoilern? Viss eierene av disse bilene ikke vil ha bildene liggende ute så gi en lyd! Noen som har tips til et program som gjør d enkelt å sladde reg nr ? Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2007 Sikker på at det er Kamei? Finner den ikke på kamei.com.. Har sett mange som ligner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2007 Paint i windows funker helt fint til jpg-bilder for sladding;) Bare å kline over med hvitfarge det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2007 Sikker på at det er Kamei? Finner den ikke på kamei.com.. Har sett mange som ligner. Ja både mattig,zender og caractere har men vil ha kamei sin! Er ute etter en diskre en uten bremselys! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2007 Produserer virkelig Kamei takvinger? hva med denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2007 OT men hvilke baklykter er det som står på den siste der?!De var jo råå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2007 WS styling har en ok "vinge" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2007 WS styling har en ok "vinge" link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2007 OT men hvilke baklykter er det som står på den siste der?!De var jo råå... in pro lykter! har likedan på min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2007 Produserer virkelig Kamei takvinger? hva med denne: den var ikke gale da,hvor på streetdesign sida ligger den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 4, 2007 in pro lykter! har likedan på min! Hvem selger disse i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 4, 2007 OT: Hvor finner man den leppa som er bak/under bakfangern?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 4, 2007 Leppa som er brukt foran og bak er vel en modifisert SGI RS leppe hvis jeg ikke tar mye feil... Christian: http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_27&products_id=772 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 4, 2007 Hvem selger disse i Norge? Norskbildelsenter tror jeg selger disse! vet ikke siden nettsida er nede nå! sikkert mange andre plasser også! ebay er vel en fin plass å lete! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 4, 2007 Er en takspoiler her. Ikke kamei med nogenlunde lik da. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9227428 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 5, 2007 Produserer virkelig Kamei takvinger? hva med denne: Vinge fra Autostyle, 1650,- hos BS-bildeler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...