#1 Skrevet Februar 3, 2007 Jauda. 100'n fant det for godt å slutte å lade, så den står parkert på Funäsdalen enda. Noen som kan låne meg en bilhenger fortere enn svint så jeg får den hjem før jeg må dra til Bergen i morgen kveld? Ta kontakt på 980 14 687 Edit: Kan jo hive i ei halvflaske Braastad XO som takk for hjelpen Edit2: Da har det kommet i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2007 Audi 100 og Funäsdalen går tydligvis ikke helt bra, min måtte også hjem på henger: bh : Hilsen Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2007 100? Har 90'n vokst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2007 100? Har 90'n vokst? Hvis det er Adrian du sikter til, så kjøpte han seg en Audi 100 dagen før Funesttreffet:p måtte vel bare ha kjørbar quattro ..... håper du fikk den trygt hjem Adrian.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...