Treffkalender VACN Nordmøre (Hvem er med hvor?)

Anbefalte innlegg

Jeg har iallefall ordnet ferielistene på jobb slik at jeg skal på følgende treff.

VACN Hovedtreff 2007 26-27 mai

Kommer til å kjøre i fra Kristiansund Fredag 25 mai klokka tidlig om mårran. Håper VACN Nordmøre stiller sterkere enn i fjor og at en del av dere tar fri disse datoene.

Jeg kommer også til å campe på banen, dog med MEGET bedre planlegging enn i fjor. Da vi feks opplevde følgende :

1. Jeg sov i en underdimensjonert sovepose og holdt på å fryseihjel. Resulterte i at jeg måtte sove i bilen (en 3 er golf, og jeg er 1.87 høy.....)

2. En i reisefølget (les stian) tok med seg det han trodde var ett stykk telt og ett stykk sovepose. FEIL! Det var 2 telt, så det ene ble brukt som sovepose. Selfølgelig var det lite varme å generere i ett telt (i ett telt) så da var det 2 som lå i bil....

3. Jeg josterte demperne for tur nedover, og skrudde bilen opp seffølgelig, men glemte å justere opp bakaksling. Dette resulterte i bra herpa bakdekk.

4. Drite i å ha med strømagregat slik vi gjorde. Fyrte det opp for å lade mobil osv. Helt til vi fant ut siste dagen at følgende sto 3 meter uanna telta.... jo, nemmelig STRØMSKAP!!!! (skal si vi ikke så verden for annet en VAG de dagene)

5. Vurdere medtak av trønder/averøying som har ett noe forkvaklet forhold til inntak av BILLIGE pølser og øl. Fjorårets erfaring var følgende : DÅRLIG! Naken spying og fising resulterte i en u-utholdelig lukt for teltpartneren. Så da lå det folk i 3 av 3 biler.

6. Ikke sove forbi muligheten til å kjøre Go-Cart som jeg hadde gledd meg så gale til

7. Ta med en skyss som kan kjøres på bane. Samt slutte å bli missunnelig på de folka som kjører 2,7 bi turbo.......!!!

Uansett så var det ett kjempetreff å jeg håper mange blir med i år! Jeg drar iallefall.

Treff nummer 2 :

VACN Nordvest 2007 15-17 juni

Drar nedover til Ålesund fredag 15 klokka tidlig. Her bør vi iallefall stille sterkt!!!

Er også åpen for forslag til flere treff turer. Bergen i år også kanskje??

Hvem er med hvor?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN Hovedtreff 2007 26-27 mai

Hovedtreffet var egentlig planen å få med seg også i år ja.

Med tørnplanen min så passer dette bra, da jeg går på fri i slutten av uke 20, dvs. lørdag 19. mai.

Så med forbehold om at det ikke dukker opp noe uforutsett, så er jeg med sørover på hovedtreffet! :)

VACN Nordvest 2007 15-17 juni

Dette burde man så absolutt hatt med seg, og jeg tror jeg skal klare å få med meg mesteparten av det. Det spøker litt for utstillingen søndag 17. juni, da jeg skal reise om bord denne dagen.

Jeg får håpe på at jeg kan reise om bord senest mulig denne søndagen, men dette avhenger litt av hvor i landet jeg skal mønstre på (mest sannsynlig på Sørlandet en plass, Kragerø e.l.).

Og som Helge skriver, så synes jeg Nordmøre lokallag bør klare å stille ganske mannsterke på dette treffet ;)

Er også åpen for forslag til flere treff turer. Bergen i år også kanskje?

Hadde vært artig med en Bergenstur i år også : rock : Men såvidt meg er bekjent, så er det ikke kommet ut noen dato for dette treffet ennå, og da er det litt vanskelig å si hvorvidt det passer eller ikke.

I år, som i fjor, så har jeg i bunn og grunn lyst til å prøve 1. mai-treffet i Valdres. Men i år, som i fjor, så klaffer ikke dette helt, da jeg er på tørn 1. mai i år : rolleyes

For mitt sitt vedkommende så kolliderer vel tørnplanen også med Rudskogen-treffet i år (1. og 2. september), så dette er lite aktuelt for mitt sitt vedkommende...

Hadde jeg visst at Golf'n hadde vært ferdig i tide, så hadde det vært svært interessant å tatt seg en tur på Youngtimers-Meet 2007 i Halden (arrangert av Classic-gruppa 30. juni - 1. juli). Men det var denne berømte tørnplanen igjen : dum : ...men aldri så galt at det ikke er godt for noe, for dvs. at det ikke er noe hastverk for å bli ferdig med Golf'n :rolleye:

Ellers så kan det jo hende at det dukker opp andre små og/eller større treff rundt om, både i og utenfor klubbsammenheng. Så får man vurdere fortløpende hva som eventuelt er av interesse å delta på.

Tar jeg ikke mye feil så har vel Stavanger lokallag snakket litt om å prøve å få til et treff (dette vil jo eventuelt kanskje være et godt alternativ om det skulle kollidere med et eventuelt Bergenstreff).

Hvilken bil skal man kjøre med på treff(ene)? Hmm, heh... ikke godt å si det :o Det artigste hadde jo selvfølgelig vært å fått ferdig Golf'n til den tid. Men nå som det blir egen bolig osv., så spørs det hvor meget man får tid til å "mekke" på denne... Synes i allefall jeg har gode unnskyldninger :rolleye: Men i aller tilfelle, så har man jo "Allroad'n" stående klar da, har vært på treff med den før ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SKAL på både våler og nordsvesttreffet uansett, om jeg så skal stoppe hele verden for å få det til.

Håper vi slipper å få vere vitne til spying å fising i teltopningen da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går på fri 15 mai, så Våler is A OK...

Nordvesttreffet er jeg derimot ikke hjemme til, reiser ut 12 juni...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.... ja så var det alle oss som seiler på bølgene blå da.

mister hovedtreffet og våler men er hjemme under nordvest og rudskogen.

Skal i vartfall ha meg en tur til Ålebyen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går på fri 15 mai, så Våler is A OK...

Nordvesttreffet er jeg derimot ikke hjemme til, reiser ut 12 juni...

Og selvfølgelig har jeg fått inkalling fra forsvaret, og må reise til Rena den 23.april - 16 mai, og deretter til sessvollmoen 21.mai-1.juni, reiser så på abeid 12 juni.

Er nok ikke meningen at jeg skal på noe treff i år heller: grønn :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og selvfølgelig har jeg fått inkalling fra forsvaret, og må reise til Rena den 23.april - 16 mai, og deretter til sessvollmoen 21.mai-1.juni, reiser så på abeid 12 juni.

Er nok ikke meningen at jeg skal på noe treff i år heller: grønn :

Gahh....

Må vi arrangere ett VACN Svein for at du skal komme deg på treff eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne.

Hvem blir med til Våler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne.

Hvem blir med til Våler?

Jeg regner nesten med at jeg også blir med! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.