#1 Skrevet Februar 3, 2007 Blir det? Isåfall når? Og får jeg komme på besøk igjen? =) Var kjempefornøyd i fjor Mvh : Helge VANC Nordmøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2007 Hei sann Helge! Selvfølgelig blir det Eikås i år også. Men vi har ikke fått noen dato på når vi får banen ennå desverre. Men dette blir lagt ut så fort som jeg veit noe mer om saken. Det vil også bli masse andre treff i Bergen fremover men alt må avklares først. Dere er hjertelig velkommen til oss igjen!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2007 Jeg er klar:) Drita bra treff i fjor så jeg vil tilbake! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2007 Klarer dere å få til et treff som ikke kræsjer med en av de andre store treffene tro?? da tar jeg evt turen over.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2007 Forhåpentligvis er jeg klar til å trille de 2 km ned til banen i år også.. og kanskje med en LITT penere bil i år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2007 Vi satser på at det ikke skal krasje med Rudskogen i år, eller hva Thomas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2007 Klarer dere å få til et treff som ikke kræsjer med en av de andre store treffene tro?? da tar jeg evt turen over.. Vi venter på terminlisten over 2007. så skal vi se at vi velger en helg som da ikke vil krasje med noen av klubbens andre treff. Så da er du velkommen over til oss! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2007 Har ikke vært på noen av treffene før men ser fram til et treff på eikås ;D håper å få bilen på veien til da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2007 Høres bra ut Chris! Får se om du får tatt deg turen på Gocarten 11 Feb da?? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2007 kanskje det! har du fortsatt skiltplatene du sku ta med da du var hos bjørn tore? heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 4, 2007 Ja tar dem med på Gocarten til deg jeg Chris! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 6, 2007 Klarer dere å få til et treff som ikke kræsjer med en av de andre store treffene tro?? da tar jeg evt turen over.. Vi må jo alltid prøve å fa det til å klaffe, men vi har ikke uante valgmuligheter å ta av på når vi får banen.. Er ganske så travelt ute på Eikås.. Men å få det til på best mulig måte er jo et must:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 6, 2007 Vet det er trangt om plassen.. jeg er booka til både vacn våler + (rudskogen??) samt de fleste gatebil treffene, men har ikke vært i bergen før, så klaffer datoene og jobb så kommer jeg bortover.. Kanskje ta med litt stuff fra Meguiars og representere de samtidig om det er av interesse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...