#1 Skrevet Juli 1, 2004 Hva med en passat henger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2004 Ett til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2004 regga som 10 seter mon tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2004 enda råere er den jo innvendig Har forøvrig vært "diskutert" her tidligere... Passat henger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2004 Så vidt jeg vet så er den bilen betydelig ombygd siden de bildene der ble tatt... Andre felger, samt annen styling... (likte bedre den "første utgaven" da som er på bildene som er postet her..) Skal se om jeg finner noen bilder av "ny-utgaven" senere idag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2004 Den er ganske så annerledes nå ja.. Om ikke jeg tar helt feil så er det bydg inn et mini landskap baki, med fjell og en liten "innsjø" og en tappekran som er satt inn ved en "foss".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...