#1 Skrevet Februar 3, 2007 Og er det noen som vet hva dette er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2007 det skal faktisk være flere løse 1 pol/ 2 pol kontakter baki der.. er slik på min også. alt fungerer som det skal. noen av dem er for å feilsøke på.. hvis du skaffer deg et el schema ser du hva som skal hvor. jeg har noen jeg kan sende på msn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2007 det skal faktisk være flere løse 1 pol/ 2 pol kontakter baki der.. er slik på min også. alt fungerer som det skal.noen av dem er for å feilsøke på.. hvis du skaffer deg et el schema ser du hva som skal hvor. jeg har noen jeg kan sende på msn.. Hjertelig! Det hjelper med skjemaet!!! Har også funnet flere 2 polede kontakter som passer i den klumpen ved siden av rattstammen. Skal de sitte der? Prata med en som sa at det bare skulle sitte et par kontalter der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2007 Finner heller ikke den kontakta som er til varmeapparatet... En hvit/gjennonsiktig 6-polet kontakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2007 Og er det noen som vet hva dette er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2007 Ingen som vet hva dette er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2007 bumpetiteja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2007 bump : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...