#1 Skrevet Juli 1, 2004 Jeg fant disse ødelagte Audi-bilene på nett. Huff og atter huff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2004 mer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2004 ...mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2004 ....mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2004 ....og mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2004 Stopp torturen, Arne! :mad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland mer.... Herre min gud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2004 quattron trenger jo heldigvis bare en runde med pulverlakk i HVIT farge på felgene og fjerning av soting... wattsamatta = LOL Og SAAB felger, som jeg har proklamert før; foten din ser IKKE bedre ut om du kapper av 2 tær... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2004 Godt poeng Ola. De eneste bilene jeg har sett som passer med tre-eikede felger er faktisk Aero-modellene til Saab. På alle andre biler ser det bare rart ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...