#1 Skrevet Februar 4, 2007 Er det bare å ta ut å sett inn? Er det evt. noe som må gjøres med Vag-Com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2007 Har du også fått ødelagt en sånn??? Plutchelig har abs min begynt å slå inn like fø bilen stopper helt når jeg bremser ned.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2007 Fikk ødelagt min når jeg skulle skifte hjullager bak i høst. Begynner å bli lei av å kjøre uten ABS Føleren ligger ennå i garasjen og vurdere å skifte den i dag nå som sola viser seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2007 okei, min ble trolig skada når det ble bytta bærearmer foran.. må få sjekka det en av dagene.. men på den positive siden, forstillinga kjennes ut som en fabrikk ny bil, dønn nøyaktig styring, absolutt å anbefale om du har litt slark! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2007 Skifta også alt i forstillinga i høst selv om de fremre/øvre var defekt. Er det bare ABS lyset som kommer frem eller er en stor "stygg" LCDdisplayet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2007 får ikke noe feilmelding i det hele tatt.. når jeg bremser for å stoppe så slår abs pumpa forsiktig inn like før bilen stopper helt.. skjer ikke noe ved normal nedbremsing i trafikk, bare når jeg stopper helt.. skal ta av dekka foran igjen for å sjekke om det er noe løst etc som gjør det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2007 Vil tro at det ABS følerene fungerer OK siden du ikke får feil melding i displayet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2007 sitter som regel "rusta" godt fast disse følerene,må slås ut,bare å pusse godt ut av hullet før du monterer inn den nye,egentlig ikke noe hokus pokus. må vell slette feilkoder etterpå ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2007 får ikke noe feilmelding i det hele tatt..når jeg bremser for å stoppe så slår abs pumpa forsiktig inn like før bilen stopper helt.. skjer ikke noe ved normal nedbremsing i trafikk, bare når jeg stopper helt.. skal ta av dekka foran igjen for å sjekke om det er noe løst etc som gjør det.. Prøv å slå følerene foran litt lenger inn i navet. For stor avstand mellom føler og rotor gir feilen du beskriver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 5, 2007 Da er sensoren skiftet og alt OK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...