Anbefalte innlegg

Johs dekk og felg http://www.jonsdekkogfelg.no/ selger Rial meinar eg!

I 19" kostar dei rundt 6000,- pr.felg men ring å høyr med han.......det er jo omtrent det samme som BBS LM i 8x18"......Ûber frekke hjul!!! Eg vurderte slike heilt til eg hørte prisen,men det blei for dyrt for ei skranten elektriker lommebok....=(

Kan jo kjøpe deg BBS CH og lakkere dei i Gunmetal,ein kamerat av meg sendte felgane sine til Felgservice og gjorde det.......når han fekk dei igjen blei eg plutselig mister misunnelig.....Blei jævlig bra!!!

Hmmm... 6000 pr felg er jo noe i overkant av det jeg tenkte å svi av på felger.. Kan det lønne seg å handle disse fra utlandet?

Hehe,ho har god smak: smil :

Ja, vi kikket akkurat på dem sammen nå.. og sa det var noe av det penere hun hadde sett. Jeg er selvsagt helt enig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva de felgene BBS CH i crom heter.. Leveres de sånn eller er det custom made??

ch.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.