#1 Skrevet Februar 4, 2007 noen som har brukt fiat uno vindusviskermotor i golf2 før??? vilken av de 5 ledingen fra golfen som skal koples hvor på motoren?? sliter litt med å finne ut av d!!! eller må jeg kjøpe en monovisker sett??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2007 kan bruke org.motor til monovisker da. må bare justere ett stag mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2007 kan bruke org.motor til monovisker da. må bare justere ett stag mener jeg. tror ikke jeg kan bruke den siden jeg har flyttet viskerhullet til midt på bilen? ? men vet du hva stag du skal modde for å få d til???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2007 tror ikke jeg kan bruke den siden jeg har flyttet viskerhullet til midt på bilen? ? men vet du hva stag du skal modde for å få d til???? Du må modifisere begge mener jeg, den korte som sitter på motoren, og den som går fra det staget til viskeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2007 trenger bare å modifisere det staget som sitter på selve motoren. øk det med litt over 10 cm i lengde. må prøve noen ganger. fiat uno motor funker og går kjappere MEN du får ikke en bra intervall løsning. viskern stopper litt der den føler for da styringsreleene til viskinga er forskjellig fra golfen og uno'en hadde uno motor i gamle golfen og fikk ikke godkjent på eu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2007 trenger bare å modifisere det staget som sitter på selve motoren. øk det med litt over 10 cm i lengde. må prøve noen ganger. fiat uno motor funker og går kjappere MEN du får ikke en bra intervall løsning. viskern stopper litt der den føler for da styringsreleene til viskinga er forskjellig fra golfen og uno'en hadde uno motor i gamle golfen og fikk ikke godkjent på eu. oki så det er forsjell på styringsreleene!! derfor jeg ikke får d til å virke helt slik som jeg vil!!! finner sikkert ut av noe!!! hvorfor fikk du ikke d godkjent på eu??? det skal jo ikke ha noe å si!! er jo godkjent i fiat: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2007 oki så det er forsjell på styringsreleene!! derfor jeg ikke får d til å virke helt slik som jeg vil!!! finner sikkert ut av noe!!! hvorfor fikk du ikke d godkjent på eu??? det skal jo ikke ha noe å si!! er jo godkjent i fiat: bh : fordi som nevnt tidligere så stopper viskern der den føler for. ekke noe kult når den stopper midt foran trynet ditt får den til å funke helt greit med oppkoblinga men hvis du bruker andre funksjoner en intervall altså vanlig kjøring, full kjøring eller spyling av ruta må man innom intervall for å få den til å stoppe på samme sted. det blir ikke godkjent da den skal returnere til nullpunkt uansett hvilken funksjon du bruker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...