#1 Skrevet Februar 4, 2007 Hej Noen her som vet om det er normalt med en klima kompressor som driver og klikker hele tiden (slår sig av og på) når temp. ute er rundt 4-6 plus grader? I displayet i dashbordet slår ikonet for kompressor sig på og og av hver gang dette klikk høres. Kompressor er helt ny og blev byttet på garanti. Lyden er et højt klikk som lett høres fra kupeen. Bilen er en 2000 A3 8L 1.6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2007 Jeg vet at klimakompressoren skal slå seg av ved en viss temperatur, uten at jeg er helt sikker på hvilken. Hva var årsaken til at du fikk ny klimakompressor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2007 Den begynte at gi fra sig en høj og skrikende lyd når jeg slo den på...har kjønt at disse kompressorer er temmelig dyre så det var flaks at det gik på garantien! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2007 bumper denne Er der ingen som vet hvorfor min klima kompressor driver og slår sig av og på 20-30 gange hver gang temperaturen ute er på ca. 4-6 plus grader? Virkelig fint hvis noen vet noe... På forhånd tak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...