Anbefalte innlegg

Noen som vet om frontfangeren fra new beetle etter facelift passe rett på beetle fra før facelift? og noen som vet pris på den?

?size=large&id=7124

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om frontfangeren fra new beetle etter facelift passe rett på beetle fra før facelift? og noen som vet pris på den?

?size=large&id=7124

Tror jeg nok neppe siden skjermene også har blitt endret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg nok neppe siden skjermene også har blitt endret.

har de det? hva har blitt endret der? jeg har ikke sett faceliften live, bare på bilder, men falt veldi for fronten...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har de det? hva har blitt endret der? jeg har ikke sett faceliften live, bare på bilder, men falt veldi for fronten...

Skjermene er ikke lenger helt avrundet fra toppen og ned mot hjulbuen, men har fått en liten knekk. Gjelder både foran og bak samt på kanallistene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg er frontlampene endret og de er nå større enn tidligere, så det er nok ikke lett å få til.

Votex har en frontfanger som er ganske lik som passer på bilen din, og den har delenummer: 1C0 071 609 A 9AX

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg er frontlampene endret og de er nå større enn tidligere, så det er nok ikke lett å få til.

Votex har en frontfanger som er ganske lik som passer på bilen din, og den har delenummer: 1C0 071 609 A 9AX

thank u :) vet du noe om pris? bilde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.