Cobra alarm - Hvordan koble til?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Cobra alarm som av en eller annen grunn er koblet fra. Alt av ledninger og sånt ligger klart, og lagt opp, men den er ikke koblet inn i selve "hjernen" eller hva det er for noe. Gjorde dette idag, og satte bryteren i motorrommet på "ON", men det eneste som skjer da er at blinklyset blinker to ganger og den røde dioden inne i bilen lyser konstant. Har ikke jeg koblet det riktig, eller er det noe annet som er feil?

mvh

Jonas Heier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være flere feil..

Men har du innstalert denne tidligere?

Jeg ville sjekket opp om det var noen sikringer fra hovedenheten som kan være gåene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være flere feil..

Men har du innstalert denne tidligere?

Jeg ville sjekket opp om det var noen sikringer fra hovedenheten som kan være gåene?

Hei!

Nei, det er ikke jeg som har montert denne. Hvor kan denne sikringen være. Finner kun en boks i motorrommet og denne har ikke sikring, og en boks inne bak dashbordet og denne har heller ikke noen sikring.

Tar gjerne imot alle innspill...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Nei, det er ikke jeg som har montert denne. Hvor kan denne sikringen være. Finner kun en boks i motorrommet og denne har ikke sikring, og en boks inne bak dashbordet og denne har heller ikke noen sikring.

Tar gjerne imot alle innspill...:)

Dette står på den ene boksen under dashbordet:

Cobra 0999

4C0999F1B

TPDP 92.159 92

0261 PPL OP

Sier ikke meg noe men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen? :(

Hvis ingen vet noe mer nå lar jeg tråden ligge...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå pratet med tidligere eier, og han sa at han hadde levert den inn hos Møller på Skøyen slik at de skulle koble den fra, fordi den ikke oppførte seg helt slik den skulle. Det var noe gærent med fjernkontrollene. Han skulle lete etter de slik at jeg kunne få de. Noen som vet hva som kan ha vært gærent med de, og hva jeg må gjøre for å aktivere alarmen når/hvis jeg får fjernkontrollen?

Når det er fjernkontroll, betyr det også at det er sentrallås, eller finnes det fjernkontroll kun til alarmen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.