#1 Skrevet Februar 4, 2007 Var ute å kjørte i stad da det plutselig ble tyngre og tyngre og få den i gir. Plutselig gikk det nesten ikke i det heletatt:confused: Noen som har vært borti problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2007 har samme problem på min 90 quattro mod 91.... skal skifte motorfester nå siden girspaken slenger hit å dit når eg kjører den i spesielt 2.gir.. men har ikke peiling om dette har noe med ditt problem og gjøre eller om det har noen innvirkning på giringen.. Foresten så har jeg bare problemer i 5.gir.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2007 Var ute å kjørte i stad da det plutselig ble tyngre og tyngre og få den i gir. Plutselig gikk det nesten ikke i det heletatt:confused: Noen som har vært borti problemet? Du kan jo prøve og stramme til den skruen som sitter på giroverføringa,akselen inni kassa. løsner denne blir dem greie i giringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2007 riktig. Skal ut å se på det nå. Kan dette gjøres fra inni coupeen eller må jeg under bilen? eventuellt må kassa ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2007 ingen som vet? må ha bilen på bukker hvis jeg må under for å fikse overføringa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2007 Må under ja, men har du en garasjejekk så burde det vel gå å smyge seg under. Bare sikre så du ikke blir klemt flat om jekken skulle ta kvelden da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2007 bukker er en fin ting da.. sitte bukken under bolten på traversbjelken.. er meget mulig det er den lille skruen på giroverføringen ja.. er ikke synkroniseringen som har tatt kvelden da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2007 går fint og ta dett om bilen står på jula,gjort dette mange ganger på min bil bare og dytte handa nedi der og fåle seg fre,best med ei lita skaralle er 10mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 13, 2007 Gjort det samme på min, ovenifra, men det er med firer da... sikkert litt bedre plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 13, 2007 hørtes flott ut:) Har ikke fått sett på det enda.. er jo nesten 30 kalde ute omm dagen^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 20, 2007 har åpna opp rundt gearstanga nå. Mærka ikke noe særlig problem så jeg fyrte opp bilen og tok en tur. Virka nesten utmerket helt til bilen ble varm. Virker faktisk som det er clutchen som har tatt kvelden. Det er veldig lite følelse i clutchen og når jeg slipper den kommer den ikke etter.tar 2-3 sekunder før clutchen kommer ut igjen. Kan dette være utløserlager eller er det clutdhen som fjusker? eller er det hydraulisk clutch som lager helvetet? Veldig forvirret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 21, 2007 Tror det er hydraulisk på denne... Kan jo da være enten hovedpumpa eller slavepumpa som har tatt kvelden... Sjekket at det er nok bremsevæske på den? I så fall prøvd å lufte opp igjen clutchen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...