#1 Skrevet Februar 4, 2007 noen som har bilder av"heftige" Vw Bus bilder..50-60 tallet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2007 Har en som er 1:24 ,,jeg da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2007 polizei "type kort" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2007 Har en god del bilder liggende Kenneth. Venter du litt,så skal jeg finne en knall url til deg. Kommer en edit her når jeg har funnet Hans Edit: Her er den url'en jeg tenkte på,skal være mye bilder av typ1 og bus,om jeg ikke husker helt feil. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1865054 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2007 Har en god del bilder liggende Kenneth. Venter du litt,så skal jeg finne en knall url til deg. Kommer en edit her når jeg har funnet Hans Edit: Her er den url'en jeg tenkte på,skal være mye bilder av typ1 og bus,om jeg ikke husker helt feil. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1865054 That's not body rot....it's character!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2007 Synes denne er knalltøff jeg . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2007 Ser mange av disse er "Kasta" ned i bakken,,hvordan er det dem får det til..er det bare skammsenk eller må det større modifikasjoner til??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2007 Her har du en Kristiansund`s utgave fra VACN Nordvest 2006 : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2007 et par.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...