#1 Skrevet Februar 4, 2007 Hallo! I går var det et svare leven på Funesdalen Hotell. Nå skal ikke jeg straffe noen, men hvis det er noen fra lokallaget som føler seg skyldig, så kan dere melde dere til Hovedstyret å beklage! Ikke bra dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=670209&postcount=329 For de som lurer på hva det er snakk om.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2007 Takk Vidar!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2007 Bare for å skyte det inn, så vet jeg hvem det er snakk om og har pratet med den som er ansvarlig for dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2007 OK! Da gjør jeg ikke mere med det jeg! Treffes på Våler Kjetil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2007 Hva var det egentlig som skjedde? Er det ikke lov å ta seg en fest eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2007 Hva var det egentlig som skjedde? Er det ikke lov å ta seg en fest eller? Dette blir veldig OT... Jo, det er lov til å ta seg en fest, men ikke å knuse et hotelrom og sørge for at rommet får så mange klager i løpet av tre netter at flere av de andre gjestene nekter å betale for oppholdet fordi de ikke har fått sove bl.a! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2007 Nei å nei....trøndere altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2007 LOL!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2007 Nei å nei....trøndere altså Det er ingen som har sagt at det er trøndere! Det som er synd er at dette muligens kan ødelegge for alle som kunne tenke seg å vært på vintertreff i Funäsdalen i fremtiden! Og at det ALLTID er noen FÅ som ødelegger for felleskapet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...