Anbefalte innlegg

Prøvde dette i 3 og 4 gir. Man ser turbo trykk på 1.2 bar uten at det går som det skal. Ved 4000 kommer den, men den trekker ikke så godt som før og turbo trykket faller hele veien til turtallssperren. Har bare 1.0 bar på slutten :(

Er dette luftlekasje?

Har sett over koblingene men kan ikke se noe. De må vel trykktestes? Har kompressor hjemme. Forslag til hvordan jeg kan trykkteste selv ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat samme problemet selv, bilen din har nok smitta min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat samme problemet selv, bilen din har nok smitta min

hehe. uff da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe av samme problemet jeg har.. min går fra 1.3 til 0.6 når jeg bikker 3000 i 4,5,6gir.. men så bygger den seg opp igjen til mer turtall jeg får da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. har folk prøvd annen lambda a? Kjører med biltema sin. Vet ikke hvor mye jeg stoler på den ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg flytta styringa til wg fra turboen og til trykkrøret for spjeldet... det hjalp noe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilde? skjønner ikke helt hvor du mener. Men mister du fortsatt trykk på toppen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mister endel mindre. Du vet den slangen som går inn på den sølvkrana di? Fra turboen? Flytt den fra turboen til et annet sted så nærme gasspjeld som mulig eller aller helst etter gasspjeldet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mister endel mindre. Du vet den slangen som går inn på den sølvkrana di? Fra turboen? Flytt den fra turboen til et annet sted så nærme gasspjeld som mulig eller aller helst etter gasspjeldet

Rart at man må flytte på denne når den har funket før på det stedet den står?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.