#1 Skrevet Februar 5, 2007 Prøvde dette i 3 og 4 gir. Man ser turbo trykk på 1.2 bar uten at det går som det skal. Ved 4000 kommer den, men den trekker ikke så godt som før og turbo trykket faller hele veien til turtallssperren. Har bare 1.0 bar på slutten Er dette luftlekasje? Har sett over koblingene men kan ikke se noe. De må vel trykktestes? Har kompressor hjemme. Forslag til hvordan jeg kan trykkteste selv ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2007 Har akkurat samme problemet selv, bilen din har nok smitta min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2007 Har akkurat samme problemet selv, bilen din har nok smitta min hehe. uff da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2007 Noe av samme problemet jeg har.. min går fra 1.3 til 0.6 når jeg bikker 3000 i 4,5,6gir.. men så bygger den seg opp igjen til mer turtall jeg får da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2007 hmm. har folk prøvd annen lambda a? Kjører med biltema sin. Vet ikke hvor mye jeg stoler på den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2007 noen som har forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2007 Jeg flytta styringa til wg fra turboen og til trykkrøret for spjeldet... det hjalp noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2007 bilde? skjønner ikke helt hvor du mener. Men mister du fortsatt trykk på toppen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 5, 2007 Mister endel mindre. Du vet den slangen som går inn på den sølvkrana di? Fra turboen? Flytt den fra turboen til et annet sted så nærme gasspjeld som mulig eller aller helst etter gasspjeldet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 6, 2007 Mister endel mindre. Du vet den slangen som går inn på den sølvkrana di? Fra turboen? Flytt den fra turboen til et annet sted så nærme gasspjeld som mulig eller aller helst etter gasspjeldet Rart at man må flytte på denne når den har funket før på det stedet den står? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...