#1 Skrevet Februar 5, 2007 Hei. Er det noe man kan gjer med et fuktskadet interiør? eller er det bare å kaste det rett i søpla? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2007 Hei.Er det noe man kan gjer med et fuktskadet interiør? eller er det bare å kaste det rett i søpla? Tørke det Litt mer spesifik ang. skaden hadde hjulpet, evnt noen bilder Vaske, rense er vell stikkord som kan hjelpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2007 skal kaste opp noen bilder når jeg kommer hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2007 Hei.Er det noe man kan gjer med et fuktskadet interiør? eller er det bare å kaste det rett i søpla? vis det e mugg og vått ville jeg ha tatt og steamet setene og vasket de skikkelig, når det var gjort hadde jeg tatt de inn i et rom med luft fukter på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...