#1 Skrevet Februar 5, 2007 Tok mot til meg å vasket bilen skikkelig i går, det vil si under og inni hjulhusene. Etter litt skrubbing på fjørene forran kom endelig skriften fram igjen. Det jeg alltid har trodd var et orginalt sports-understell var Abt senkefjører:p Det som står på dem er "Abt 022 VA" Jeg har googlet det og vært inne på Abt sine hjemmesider men finner ingenting. Er det noen som vet hvor jeg kan finne ut dette, eventuelt noen som vet hvor mye de senker? Kan ikke tenke meg de var så mange varianter av disse fjørene i 1990. Mvh Simon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2007 Må vel være noe sånt som 20-30mm det da? Bilen din er "ABT-versjon" den da? ABT chip å greier...(Hadde hvertfall) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2007 Bilen din er "ABT-versjon" den da? ABT chip å greier...(Hadde hvertfall) Ja er tydeligvis det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2007 Bumper denne jeg, noen må jo sitte inne med slik kunnskap:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...