#1 Skrevet Februar 5, 2007 hadde det ikke vært tøft å få laget refleksvester med klubblogoen og lokallagets logo på det blir jo snart påbudt med refleksvest i biler fra 1 mars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2007 Ja det har det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2007 søkefunksjon er en underbar ting dere Syntes jeg hadde lest noe om det før: Refleksvester i shopen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2007 For oss som bor i Bodø området kan jeg tipse om at hvis dere stikker opp på BOPRO, så trykker dem refleksvester med f,eks registreringsnummer, mener disse vestene koster ca. 75.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2007 For oss som bor i Bodø området kan jeg tipse om at hvis dere stikker opp på BOPRO, så trykker dem refleksvester med f,eks registreringsnummer, mener disse vestene koster ca. 75.- ...Eller med VACN-logo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2007 Bare til ett lite OBS!! Husk å sjekke at refleks vestene dere kjøper/får tak i er EU-godkjente. Det er kun de som er godtatt som påbudt vest for bil. Jeg regner med at klubb vestene på shoppen er godkjente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...