#1 Skrevet Februar 5, 2007 Rett etter wastegaten på slangen som går fra wastegaten og til magnetventilen på min s4 er da montert på eit T stykke med ein slange som går ned til luftfilterboksen.. Noken som kan fortella ka da ska ve godt for? Når eg får maks ladetrykk så pulserer nåla i turbotrykksmålaren opp og ne mellom 1,3-1,5 bar.. Er da normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2007 ingen..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2007 Rett etter wastegaten på slangen som går fra wastegaten og til magnetventilen på min s4 er da montert på eit T stykke med ein slange som går ned til luftfilterboksen.. Noken som kan fortella ka da ska ve godt for? Når eg får maks ladetrykk så pulserer nåla i turbotrykksmålaren opp og ne mellom 1,3-1,5 bar.. Er da normalt? slangen går altså fra magnetv (taktventil).. til west.. og mellom der sitter et t ledd med en slange som går til luftfilteret???? i så fall vil den lure west så du får høyere trykk... nåla vil pulsere litt når taktvent jobber. kommer litt ann på hvor t-trykk målet er koblet inn. samt har du "billig" mål vil den puls uansett;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2007 Så viss eg tettar den slangen som går inn i luftfilterboksen så vil eg få lågare ladetrykk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2007 Så viss eg tettar den slangen som går inn i luftfilterboksen så vil eg få lågare ladetrykk? ja hvis jeg skjønte hvordan det er kobla. enkel måte å øke trykket på det der;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...