Anbefalte innlegg

Rett etter wastegaten på slangen som går fra wastegaten og til magnetventilen på min s4 er da montert på eit T stykke med ein slange som går ned til luftfilterboksen.. Noken som kan fortella ka da ska ve godt for? Når eg får maks ladetrykk så pulserer nåla i turbotrykksmålaren opp og ne mellom 1,3-1,5 bar.. Er da normalt?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett etter wastegaten på slangen som går fra wastegaten og til magnetventilen på min s4 er da montert på eit T stykke med ein slange som går ned til luftfilterboksen.. Noken som kan fortella ka da ska ve godt for? Når eg får maks ladetrykk så pulserer nåla i turbotrykksmålaren opp og ne mellom 1,3-1,5 bar.. Er da normalt?: klø :

 

slangen går altså fra magnetv (taktventil).. til west.. og mellom der sitter et t ledd med en slange som går til luftfilteret????

i så fall vil den lure west så du får høyere trykk...

nåla vil pulsere litt når taktvent jobber. kommer litt ann på hvor t-trykk målet er koblet inn. samt har du "billig" mål vil den puls uansett;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så viss eg tettar den slangen som går inn i luftfilterboksen så vil eg få lågare ladetrykk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så viss eg tettar den slangen som går inn i luftfilterboksen så vil eg få lågare ladetrykk?

ja hvis jeg skjønte hvordan det er kobla.

enkel måte å øke trykket på det der;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.