#1 Skrevet Februar 5, 2007 Jeg greide å ta nådestøtet på et litt slitt plastdeksel som er under motor rommet på min 01 passat TDI... no big deal tenkte jeg og fikk plukket restene vekk. I dag fikk jeg ringt Møller og når jeg hørte prisen hadde jeg vansker med å være hyggelig i telefonen.. 1600 pluss moms = ca. 2000kr for en plastbit med 5 skruehull!! Er det noen som har en slik liggende eller vet om det er mulig å få kjøpt uoriginale en eller annen plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2007 her http://www.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0556&ASP=2402187&Type=VW&Model=Passat&Year=2001 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2007 så i dag at en del av innerskjermen på høyre side også mangler.. Jeg greier ikke å finne den på norsk bildelsenter. Lav-ish bil og dårlig brøyting er dårlig kombinasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2007 Få noen til å brette til en alu-plate el.l og senk mere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2007 hehe! har tenkt tanken.. aluplaten iallefall. Lurer på om det blir å koste mere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2007 hehe! har tenkt tanken.. aluplaten iallefall. Lurer på om det blir å koste mere. Aluplate er absolutt å anbefale.. Har det selv og har spart mange bunnpanner osv med det.. Kjenner du noen som kan knekke en plate for deg så får du det til samme pris hvis ikke billigere enn den plastikk-driten.. Jeg bretta den selv, bare betalte for plata og kom vel på 2-300 kroner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2007 du har vel ikke tilfeldigvis noen bilder av den ? vet de ikke er helt like, men bare for å få en liten ide om hvordan det blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2007 En jeg kjenner ødela bunnplasten på en 100 2,8. Audi skulle ha det dobbelte av det de skulle ha for den til din, så han dro til en blikkenslager med det som var igjen og fikk lagd en ny en i alu med skikkelige fester for 750,- Vurderer selv dette til våren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 5, 2007 Det derre Alu-prosjektet hørtes veldig interessant ut, noen sopm har lyst å poste et bilde eller to av det der har satt på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 6, 2007 Tok en kjapp tur i garasjen å knipsa et bilde her.. Veldig møkkete siden jeg hadde oljelekasje før jeg tok den av.. Men ser da sånn ca hvordan min ble.. Går under hele motor så er ikke mye som kan skje galt.. Ble sånn passe bra tatt i betrakning at jeg dreiv ute i fjor vinter i 10 minus og banka 5mm tykk aluminium.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 6, 2007 Her er også en. Vet ikke hvem som lager denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 6, 2007 Kunne jaggu tenkt meg en slik sånn selv gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 6, 2007 http://www.dieselgeek.com/Categories.bok?category=Panzer+Skid+Plates 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 6, 2007 Hva med å få tak i en som er uskadd, og kle den i plastfolie eller spraye den i silikonspray, og støpe ei form av den. Da kan en jo produsere nye i glassfiber eller karbonfiber...!! Er jo ikke allverdens vanskelig å få til...og tipper det skulle være mulig å selge noen slike også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 6, 2007 Jeg betalte 800 for ny plate på møller. De som er til diesel bil har mer polstring og lønner seg visst og kjøpe. Men fikser du ei alu plate er det den beste løsninga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 6, 2007 Jeg betalte 800 for ny plate på møller.De som er til diesel bil har mer polstring og lønner seg visst og kjøpe. Men fikser du ei alu plate er det den beste løsninga. da har du fått gode rabatter! Jeg var innom møller i dag og de skulle ha 1600kr + moms for den fremre og 2500ellerno +moms for den bakre! Ikke faen om jeg betaler så mye.. da kjøper jeg heller de Norsk Bildelsenter selger regner de er 100% identiske med originalplatene, bare laget av en annen produsent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 6, 2007 da har du fått gode rabatter!Jeg var innom møller i dag og de skulle ha 1600kr + moms for den fremre og 2500ellerno +moms for den bakre! Ikke faen om jeg betaler så mye.. da kjøper jeg heller de Norsk Bildelsenter selger regner de er 100% identiske med originalplatene, bare laget av en annen produsent jeg kjøpte en ny hos norskbildelsenter i fjor vår. den de har er litt stivere og tykkere i plasten. bedre hull til fester også.. koster 1000lappen tror jeg fikk litt rabatt da.. husker ikke men hjelper jo lite når den er ødelagt allerede.. (var riktignok en uke på hytta langt inni skauen ved trysil da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 6, 2007 har vi rabatter hos NBS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 6, 2007 Vi har visstnok littegranne rabatt der ja. Du kan også sjekke pris på original til passat W8, skal visstnok muligens være billigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 12, 2007 fant det enda billigere på http://www.veng.no kan kjøpe det fraktfritt via en hugger i tromsø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 12, 2007 fant det enda billigere på http://www.veng.nokan kjøpe det fraktfritt via en hugger i tromsø Finner den ikke innpå der...hva kalles den egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 12, 2007 Her er link, se på plate under motor. http://www.veng.no/katalog/deleliste.asp?id=0018&merke=Audi&gruppe=01 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 12, 2007 da har du fått gode rabatter!Jeg var innom møller i dag og de skulle ha 1600kr + moms for den fremre og 2500ellerno +moms for den bakre! Ikke faen om jeg betaler så mye.. da kjøper jeg heller de Norsk Bildelsenter selger regner de er 100% identiske med originalplatene, bare laget av en annen produsent Dette MÅ da være feil. Jeg selger dem ihvertfall for 1495,- (fremre) og 752,- (bakre) + frakt men INKL. MVA. 2500,- + mva. for den bakre er jo NØDT til å være feil, det finnes ikke mulighet i hel.... for at det stemmer. Dem må ha sølt øl'et jeg har en mistanke om at dem drikker av og til på jobb, i tastaturet på maskinen og tastet feil delenr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 13, 2007 Godt mulig han bak disken på møller hadde røkt sokkene den dagen, men det var de prisene jeg fikk når jeg spurte om det fremre og det bakre plastdekselet undet motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 11, 2007 http://www.dieselgeek.com/Categories.bok?category=Panzer+Skid+Plates Er det noen som vet om noen av disse passer til en A6 2.5 TDI Quattro 1999 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...