Fremføring av strøm til girkule

Anbefalte innlegg

Sikkert andre her som har slik girkule med lys. Kjøpte akkurat en og lurer derfor på hvor dere har hentet strøm til denne fra og måtte dere lage hull i girstaget for føringen av ledninge fra kula ?

Har ikke demontert girkule og pose enda selv så god mulig jeg spør dumt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel god nok plass til å føre ledningene tenker jeg, men bare å ta strøm i fra nærmeste strømkilde som er koblet igjennom tenninga..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyset til sigarett-tenner ligger vel ganske nærme, ta fra den? Da får du dimmeeffekt også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyset til sigarett-tenner ligger vel ganske nærme, ta fra den? Da får dimmeeffekt også.

Støtter dette forslaget.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyset til sigarett-tenner ligger vel ganske nærme, ta fra den? Da får dimmeeffekt også.

God ide ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for kjappe svar, sigarett-tenner var god ide :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte akkurat en.....

Kor? (kjøpte du denne)

Er på jakt etter ei sånn til RS2'en som ser bra ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin den i skinn ja :)

Når det gjelder de girkulene der så følger den med fire fargeskiver (rød, grønn, blå, "hvit") og tror det var fem eller seks forskjellige gir plasseringer med.

Du limer bare fargeskiven inn under gir skiva.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://search.ebay.com/_W0QQsassZgearQ2dknob

Siden vi alikevel er litt off-topic..her er litt mer å velge i :) Prisen var ikke så verst heller, fikk min for 40 euro pluss 7 i frakt. Og han sender til norge.

Kjempe Bra Utvalg: rock : : rock :

Men har selger ei heimeside og?

Fant ikkje ut kva firma heitte.

Kunne tenkt meg ein med 6-trins MTM, i rødt og blått, men denne finn eg ikkje anna enn på bilde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe Bra Utvalg: rock : : rock :

Men har selger ei heimeside og?

Fant ikkje ut kva firma heitte.

Kunne tenkt meg ein med 6-trins MTM, i rødt og blått, men denne finn eg ikkje anna enn på bilde.

Ganske nyoppstartet, så tror ikke det er noen butikk enda. Dersom du går inn på en av auksjonene står det en epost-adresse og noe info om bestilling der, så det går an å sende en mail og høre hva han får til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.