#1 Skrevet Februar 5, 2007 Hadde bilen min, en 98mod A6 2,5 tdi hos møller idag for å feilsøke på webastoen min, som ikke vil starte. Er fabrikkmontert webasto. Fikk følgende beskjed: " Ekstravarmer kjører feil på forbrenningsvifte, fås ikke kjøpt løs, kun komplett varmer" Komplett varmer koster CA 25000kr At ikke den vifta finnes som løs del, høres litt utrolig ut? Noen som har vært borti noe lignende, eller noen som kan noe om dette? -Lars- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2007 IKKE hør på Møller, se her http://kcl.no/wsp/kcl/frontend.cgi?session=jlshfevbcgwzqukiqnkv82uf82sgtz&func=catalog.show&func_id=61210&table=CATEGORY&sdepth=0 Søk på VIFTE. Let litt rundt så finner du nok det du er ute etter. KCL har solgt webasto i mange år og kan sikkert hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2007 Hadde bilen min, en 98mod A6 2,5 tdi hos møller idag for å feilsøke på webastoen min, som ikke vil starte. Er fabrikkmontert webasto. Fikk følgende beskjed: " Ekstravarmer kjører feil på forbrenningsvifte, fås ikke kjøpt løs, kun komplett varmer" Komplett varmer koster CA 25000kr At ikke den vifta finnes som løs del, høres litt utrolig ut? Noen som har vært borti noe lignende, eller noen som kan noe om dette? -Lars- Audi leverer ikke den som løs del derfor får du det svaret fra Møller,men KCL kan nok hjelpe deg bare du finner ut åssen webasto det står i bilen (Thermotop + en eller annen bokstav) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2007 ok, da skal jeg snakke med kolberg imorgen Noen andre erfaringer? Tar ikke for gitt at den er defekt selv om de får opp en feilkode, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...