Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i crome folie? Til interiøret...

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cromfolie til interiøret? Ække det litt "huff da" ? Eller er jeg helt ute på viddene nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal legge crome folie over trelistene som er i interiøret....... men uansett:: Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med kansje Reklamesørvis på Årø har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet de hadde fra foliatec en gang i tiden. og eiker motorshop var importør før i hvertfall. hør med de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har det på lager på jobben min.. MEN, chrom folie er ikke akkurat noe "holdbar" folie til å bende rundt lister da den ikke er av samme kvalitet som vanlig folie.. itillegg er jo chrom folie noe som fort får riper i seg så jeg ville ikke anbefalt å hatt det i interiøret, vil fort se slitt ut.. dyr er den også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke for å være ekkel, men jeg kan ikke se for meg at det blir pent heller:rolleye: men du må gjerne legge inn bilder å motbevise meg hvis du vil;)

 

synes lakk i bilens farge er et bra alternativ da. evt silver met.

 

men som kjent, smaken er delt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få tak i crome folie? Til interiøret...

 

Mvh

 

 

 

hei, linda. jeg har sett litt på dette tema tidligere og kan forhåpentligvis gi deg noen svar.

 

det er er det største problemet er at chrome folie er mye mindre bøybar enn vanlig folie. så det vil ikke se veldig pent ut pluss at det vil veldig fort bli merker i denne.

 

jeg har sjekket opp med 3m som sies av de fleste som driver med dette på heltid skal være den beste isåfall å prøve med..

 

3m skal ha 5000 kroner for en rull på 10m som er 60cm bred. og de selges ikke i noe annet enn en hel rull av gangen. grunnet kostnadene.

 

jeg beklager å måtte skuffet deg linda men, jeg la det på hylla.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar! ja,sindre,smaken er heldivis delt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

3m skal ha 5000 kroner for en rull på 10m som er 60cm bred. og de selges ikke i noe annet enn en hel rull av gangen. grunnet kostnadene.

 

jeg beklager å måtte skuffet deg linda men, jeg la det på hylla.

 

3M skal etter mine lister ha ca 675,- pr m2 mens leverandøren jeg bruker tar ca 350,- pr m2

De fleste chrom folier er "Valset" noe som er en mye stivere folie og går under ordet Kampanjefolie, noe som ikke er noen holdbar folie, kan ikke legges rundt hjørner osv. Disse to jeg har nevnt nå er "Støpte" som skal ha en 3-5års utendørs garanti. Merk dere at dette er inn priser til ett firma med prosenter osv. hos leverandør, så utprisen hos ett Reklamebyråd/Skilt & Dekor firma er naturlig høyere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkens kom med en farge som er nær alu-farge.Lakket listene til en kamerat(audi A4-02mod.)Da lakket jeg med matt klarlakk over og fikk det til å se ut som alu.Ble meget bra.kan skaffe bilder om det ønskes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkens kom med en farge som er nær alu-farge.Lakket listene til en kamerat(audi A4-02mod.)Da lakket jeg med matt klarlakk over og fikk det til å se ut som alu.Ble meget bra.kan skaffe bilder om det ønskes

 

Ja det kunne jeg tenke meg å se!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kunne jeg tenke meg å se!!

 

Jeg også! ;) Skal lakkere mine lister innvendig nå snart,kom gjerne med lakkkoder på alt også. :D:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder ja takk!! :) Og som Tom Are sier: Kom med alle lakkkoder;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har "Speilkrom folie" - 35x50 cm koster kr 140.-

Finnes også i High-Temp utgave for de som ønsker å ha det under panseret.

 

Ellers har vi PreWoodec sin ferdig tilpassede interiørfolie i både aluminium, titan og 23 andre farger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speilkrom folie sier du? Mulig å få slengt inn noen bilder av de? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speilkrom folie sier du? Er det mulig å få lagt ut noen bilder av de? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkens kom med en farge som er nær alu-farge.Lakket listene til en kamerat(audi A4-02mod.)Da lakket jeg med matt klarlakk over og fikk det til å se ut som alu.Ble meget bra.kan skaffe bilder om det ønskes

 

Hadde du bilder...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!Skal fikse bilder til i morra.Det er sikkens sin "alu lakk" som er brukt.Det er ingen fargekode på den.Selges bare i pr.liter.Det er spesiell og meget stilig effekt av den.Den trenger svart base for å få alu looken.Hvis man i tilegg "padde" den før klarlakk ser det ut som børstet stål.Skal fikse bilder av dem.send meg mail på kjetipe2@online.no så husker jeg det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du bilder...?

 

her er bilder før og etter.får sendt noen som er bedre etterhvert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.