#1 Skrevet Februar 5, 2007 Hei Fikk en kompis som jobber på et bilverksted til å undersøke pris på en magnetventil, N75, for meg. Han sa at den koster 1100,- (Bilen er en 90 mod 200 tq 20v) Det var vistnok original VAG. Det var dyrt. Har hørt at de koster ca 600,- Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en slik billigst mulig? Hvis jeg bytter det ut med en boost control, er det mye jobb å sette på en slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2007 en N75J koster på møller/olrud 683kr hvis jeg ikke husker feil.. varierer litt med hva man får av rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2007 Jess, er i den ballparken der. Ca. 800,- uten rabatt om jeg ikke husker helt riv ruskende galt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2007 679,- var prisen i går ihvertfall.. uten rabatt .. (men var heller ikke mye å rabatere på den..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2007 Jeg selger dem for rundt 510,- litt avhengig av type. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2007 På møller var det ihvertfall 679 for både J, H og K, men H var skaffe vare.. de andre var på plass dagen etter når det ble bestilt til lunsj:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 19, 2007 Hvis det er følge delenr du er på jakt etter, har jeg en til kostpris, som ligger under alle andre tilbud i tråden 034906283K Salgstråd om min N-75 ventil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...