#1 Skrevet Februar 5, 2007 Anyone ? Eventuelt noen som har noen brukte TH line 9x14 5-100? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2007 quality autoimport selger schmidt.. jeg handlet mine derifra hvertfall.. dog 9*16 th line. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2007 Går forresten 14" over vr6 bremsene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2007 quality autoimport selger schmidt.. jeg handlet mine derifra hvertfall.. dog 9*16 th line. Har disse ei internettside eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2007 Går forresten 14" over vr6 bremsene? Kommer an på hvilke Vr6 bremser du har. Det er noen som går over 280mm G60 bremsene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2007 http://www.quality-autoimport.no Klubbrabatt der forøvrig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...