#1 Skrevet Februar 5, 2007 Hvor får man kjøpt stylingprodukter til A2? Er spesiellt interessert i en sånn bakpart som på bilde...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2007 Det er tipper jeg er Votex (s-line?), original styling. Hør med møller. Skamfet bil forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2008 Vet denne er gammel, men ble det funnet ut noe om styling til a2. Har en kompis som har en slik bil som ønsker å gjøre noe litt mer med den. Eventuelt, fins det noen plasser som har styling til disse bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2008 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2008 Ikke frekt ment, men nå kom jeg på slagordet - "Å styla en Volvo er som å sminke en gris" Men det er ikke votex styling - den ser slik ut : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2008 Dersom det skulle være av interesse, så kan jeg sikkert finne ut hva slags styling som er på den sorte A2-en i første post, siden jeg kjenner han som eide den da det bildet ble tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2008 Det hadde vert fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2008 Det hadde vert fint! På den sorte er det visst styling herfra : http://www.projektzwo.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...