#1 Skrevet Februar 5, 2007 Hei, fikk de nye dørene til bilen i dag, så lurer på om de passer, det er opprinnelig fra en Golf 3 98 modell, så lurer på om de passer på min 92 modell? skal jo ikke være noe karroseriendringer på 92 og 98? mvh. Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2007 Er ikke golf 3 fra 92-97 da, mener golf 98mod er Golf 4? eller:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2007 Den eneste karroseri endringen som jeg kommer på som ble foretatt på Golf III var at fra -96 mod ble blinklysene på fremsjermene endret, dvs at de ble mer avrundet. Veldig lik om ikke identisk med Golf IV blinklys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2007 skal være det samme ja.. 3 dørs mot 3 dørs osv.. det skjønner du sikkert:) sen 97 mod blir vel reg som 98 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2007 Veldig lik om ikke identisk med Golf IV blinklys.Selve lyktene er vel like mener jeg, men kontakten er forskjellig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2007 okej:) 97 modell er det vel opprinnelig. men sen 97 blir regga som 98. jeg har en sen 92 golf, men står 93 i vognkortet. for jeg har ikke airbag så er det en 92. får ut å prøvemontere dørene nå, synd å sende de på lakkering så passer de ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2007 I vognkortet står det bare registreringsår, har ingenting med årsmodell å gjøre. Årsmodell kan finnes utifra chassisnummeret (tegn nr 10). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 6, 2007 okej Vært ute å prøve montert dørene nå, passa de, var en liten ting på bakdøra, var en tapp som stakk ut nederst på enden av døra. var bare å skru av, så gikk døra igjen eneste forskjellen på dørene var at d var brukt torx skruer på dørhåndtaket og lås greia istede for umbrako 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...