Vw golf 3, 98mod dører på 92mod.

Anbefalte innlegg

Hei,

fikk de nye dørene til bilen i dag, så lurer på om de passer, det er opprinnelig fra en Golf 3 98 modell, så lurer på om de passer på min 92 modell?

skal jo ikke være noe karroseriendringer på 92 og 98?

mvh. Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke golf 3 fra 92-97 da, mener golf 98mod er Golf 4? eller:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den eneste karroseri endringen som jeg kommer på som ble foretatt på Golf III var at fra -96 mod ble blinklysene på fremsjermene endret, dvs at de ble mer avrundet. Veldig lik om ikke identisk med Golf IV blinklys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal være det samme ja.. 3 dørs mot 3 dørs osv.. det skjønner du sikkert:)

sen 97 mod blir vel reg som 98

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig lik om ikke identisk med Golf IV blinklys.
Selve lyktene er vel like mener jeg, men kontakten er forskjellig. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okej:) 97 modell er det vel opprinnelig. men sen 97 blir regga som 98.

jeg har en sen 92 golf, men står 93 i vognkortet. for jeg har ikke airbag så er det en 92.

får ut å prøvemontere dørene nå, synd å sende de på lakkering så passer de ikke.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I vognkortet står det bare registreringsår, har ingenting med årsmodell å gjøre. Årsmodell kan finnes utifra chassisnummeret (tegn nr 10). :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okej :)

Vært ute å prøve montert dørene nå, passa de, var en liten ting på bakdøra, var en tapp som stakk ut nederst på enden av døra. var bare å skru av, så gikk døra igjen :)

eneste forskjellen på dørene var at d var brukt torx skruer på dørhåndtaket og lås greia istede for umbrako :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.