#26 Skrevet April 8, 2011 Ja, hvor får man tak i 10-kant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 8, 2011 Torx er 12 kant, han trenger 10 kant Når ble Torx 12 kant da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 8, 2011 kjøpte mine på ebay. Prøvde rundt hos forskjellige pushere i området, men ingen hadde tikant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 8, 2011 Hva heter verktøyet på tysk eller engelsk tro? Fant på ebay.de: OZ Nuss Innen 10 kant Werkzeug SW 8 für Felgenschrauben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 8, 2011 Har liggende de 2 ytterste på bildet over her. Hvor mye koster de på e-bay ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 8, 2011 ca 400 den jeg fant. Jeg trenger kun den midterste på bildet ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...