Dårlig passform på Dietrich R32 fanger?

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om passform på denne fangeren? Dietrich R32fanger kjøpt fra Norsk bildelsenter.

 

Har forsikringsak på bilen min og valgte derfor bytte ut orginal fangeren med R32 fanger, har fått telefon fra verkstedet om at det er dårlig passform på denne fangeren og at det går 3timer i ekstra tid som jeg må stå for med egen lommebok, da verkstedet tar 1000,- i timen kan dette koste meg noen kr ekstra.

 

Dere som har montert disse tidligere, kutter dere ut lyktespylerne eller skjærer dere hull til disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1000.- timen???? Trodde normal verksted pris var 500.- timen, max?? Ran!

 

Edit: Er det noe rart vi har høy forsikrings pris i norge på bil? Når forsikrings selskaper bruker verkstered som har 100% på slag på reparasjoner kontra normale verksteder som i utgangspunktet skal gjøre en god jobb?

Om dette er et ekslusivt verksted så er det sikkert verdt de 3000.- ekstra for best mulig finish, det er jo ikke til å komme bort ifra at folk har fått igjen biler som måtte både en og to ganger ekstra inn i lakkboksen pg.a feil jobb..

Lykke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1000.- timen???? Trodde normal verksted pris var 500.- timen, max?? Ran!

 

Ja ekslusivt verksted.. Blir kun brukt til forsikringskader i grunn. Dette pga effektivitet..men ja, stiv pris!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet noe om passform på denne fangeren? Dietrich R32fanger kjøpt fra Norsk bildelsenter.

 

Har forsikringsak på bilen min og valgte derfor bytte ut orginal fangeren med R32 fanger, har fått telefon fra verkstedet om at det er dårlig passform på denne fangeren og at det går 3timer i ekstra tid som jeg må stå for med egen lommebok, da verkstedet tar 1000,- i timen kan dette koste meg noen kr ekstra.

 

Dere som har montert disse tidligere, kutter dere ut lyktespylerne eller skjærer dere hull til disse?

 

Hadde Dietrich fanger på en passat jeg hadde en gang i tiden.. der var passformen rett og slett perfekt! Du er helt sikker på at det er en orginal fanger og ikke an avstøpning ?

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei hvordan kan jeg være sikker på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei hvordan kan jeg være sikker på det?

 

 

På min sto det en klistrelapp fra Dietrich inni fangeren, der det sto modellnr og alt det der.

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1000.- timen???? Trodde normal verksted pris var 500.- timen, max?? Ran!

 

Edit: Er det noe rart vi har høy forsikrings pris i norge på bil? Når forsikrings selskaper bruker verkstered som har 100% på slag på reparasjoner kontra normale verksteder som i utgangspunktet skal gjøre en god jobb?

Om dette er et ekslusivt verksted så er det sikkert verdt de 3000.- ekstra for best mulig finish, det er jo ikke til å komme bort ifra at folk har fått igjen biler som måtte både en og to ganger ekstra inn i lakkboksen pg.a feil jobb..

Lykke til.

 

Trodde det lå rundt 800 jeg..:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.