Trondheim: Vintertreff på LÅNKEBANEN! Lørdag 10.02.07

Anbefalte innlegg

For de som ikke fikk nok forrige helg, eller som ikke var på vintertreffet er det nye muligheter til helgen som kommer! :)

Med tanke på været vi har hatt her i det siste ser det ut som dette faktisk blir noe av også.

http://www.gatebilklubb.i2.no/

http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=4891&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=b72a0fbb5209288e4b6895b046ad75d6

Jeg skal iallefall dra og se på forholdene, må nesten prøve banen også. Noen andre som er med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med hvertfall:) Men hvordan er det med snø på banen da, siden den er bygd på en gammel søppelfylling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om du har vært ute i det siste, men det snødde vel en meter snø i helga samt at det er spådd -10c fremover.. ;)

Neida, det er visst snø der oppe nå, og dersom været holder seg vil den vel ligge der en stund til..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, kanche man tar seg en tur da ;)

så ut som det var snø der på de bildene, og de har jo vært å kjørt for å pakke banen, så det kan faktisk bli bra det der,, det ga hvertfall mersmak forrige helg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ga mersmak helga som var :P Er sugen på mer kjøring om jeg får bilen sammen til helga. venter på ny vannpumpe, å nå står/ligger bilen i 1000 deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal til lånke,ser ut som det kan bli et bra treff. Synd det ikke er lov med ispigg da...skal kjøre opel rwd.: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal til lånke,ser ut som det kan bli et bra treff. Synd det ikke er lov med ispigg da...skal kjøre opel rwd.: smil :

Kjørt sund audi'en? Nå ser det ut til at bensinpumpa mi har streika : bråk : Brukt anyone?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis d e samme som på 90 20v quattro så har æ. Men mulig anna på coupe. Ligg under bilen på min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis d e samme som på 90 20v quattro så har æ. Men mulig anna på coupe. Ligg under bilen på min.

Ligger i tanken om jeg ikke husker feil. Så da blir det nok feil :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørt sund audi'en? Nå ser det ut til at bensinpumpa mi har streika : bråk : Brukt anyone?

Nei, men er litt for glad i audi`n til å bruke den på lånke. Kan love deg vesentlig hardere satsing med en opel til ca 5000: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men er litt for glad i audi`n til å bruke den på lånke. Kan love deg vesentlig hardere satsing med en opel til ca 5000: smil :

Heheh, er da til for å brukes? ;) Var du på funesdalen? Var ivertfall en bil som var snarlik avataren. Om det er din så er det forståelig ivertfall :P fin vogn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heheh, er da til for å brukes? ;) Var du på funesdalen? Var ivertfall en bil som var snarlik avataren. Om det er din så er det forståelig ivertfall :P fin vogn

Ja, det var meg, og det er min bil...ikke akkurat rigga for bane, ble bare 2 heat på lørdagen. Kjørte en del me S2`n te lillebror...den kommer vel også til lånke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff. Ikke lite typisk at jeg tok diffen på bilen forrige helg da. Og delene ikke kommer før neste uke:( Så blir vel bare ivei for å se på for meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du få ta med Boraen da vettu å nappe brekket,

Marius. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du få ta med Boraen da vettu å nappe brekket,

Marius. :rolleye:

Hehe, sikkert morsomt det med dårlige piggfrie dekk. Og så har jeg ikke skilt på den:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...å til dere som ikke var der. Dere gikk ikke glipp av mye. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hva skal man si. Jeg skjønner hvorfor ingen har arrangrert vintertreff på Lånkebanen før, for å si det sånn ;)

Det var moro å kjøre når man først fikk kjøre (Mye kø og ingen køordning, kaos), men det ble glaaaatt på veien etterhvert. Det kombinert med mye bakker gjorde det ikke akkurat perfekt for 2wd, men for quattroen fungerte det greit nok. :)

Tror dog ikke jeg drar dit neste gang..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes unektelig kjent ut : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, bra treff og bra kjøring. Ekstremt dårlig organisering...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rart det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rart det..

Ikke sant! :nana:

Da kan jeg være glad det ble skravling om TDI 4x4 og ikke Lånke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hva skal man si. Jeg skjønner hvorfor ingen har arrangrert vintertreff på Lånkebanen før, for å si det sånn ;)

Det var moro å kjøre når man først fikk kjøre (Mye kø og ingen køordning, kaos), men det ble glaaaatt på veien etterhvert. Det kombinert med mye bakker gjorde det ikke akkurat perfekt for 2wd, men for quattroen fungerte det greit nok. :)

Tror dog ikke jeg drar dit neste gang..

Ja ja en erfaring rikere Vidar! Fikk ikke tid til å komme, men ikke så farlig det skjønner jeg. Begynner å bli muligheter for å søke om det er noen muligheter for å få bygget en skikkelig bane i nærheten slik at vi også kunne bidra med noe her i Trøndelag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu fant jeg ikke ett bilde av 90n på banen..:) Elendig fotograf, men det får gå ;)

i179691270_5299_2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.