#1 Skrevet Februar 6, 2007 hei folkens. lurte bare på hvor jeg kan få kjøpt en antenne til s4 2,2t (c4) 92 model... den på taket har knekt å tenkte å få byttet den mot en nye en men hvor er de billigst å kjøpe? lurer også på hvor jeg kan få kjøpt en rs2 bensin pumpe til ikke blod pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2007 Er det selve pisken som er knekt? Du får ny på Møller for 180 kr. NB: Uorginale koster omtrent det samme, men er no dritt å finne en med rett gjengeparti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2007 er i bunn av pisken. ser ut som den har blitt dratt ut av den klompen på taket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2007 Vært i vaskemaskinen....? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2007 stemmer bra det hehehe de skulle ha 1099 kroner for sko å pisk på audi ensjø.... sykt pris spørru meg hehe må skjekke om antenna er skrudd eller sitter i klips i koblingen i taket.. sitter den i klips kunne man kansje bruke antenne som var til a6 men vis ikke så var det orginal som gjalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2007 Tak antenna på S4'n min (org.) er skrudd... Sitter en ledning på ca 15cm på antennefoten. Denne går inn i en antenneforsterker ved tak-lyset bak. Dette gjelder da S4 Avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2007 uff da blei det dyrt hehe vis jeg ikke gir faen i hele antenna hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...