#1 Skrevet Februar 6, 2007 Jeg har et lite problem med motoren min. Det ser ut til at den går dårlig når den har gått lenge å er blitt varm, ikke noe over normal temperatur.. Når den går som den skal skal det vere "ganske" bra pådrag når jeg trakker flatt, men det hender seg det er null virkning og det er veldig frustrerende! Håper på noen kloke løsninger:) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2007 hmm, kan ikke tenkes den går på noen form for nødprogram? lugger den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2007 hmm, kan ikke tenkes den går på noen form for nødprogram? lugger den? Det lugger noen ganger, men jeg vet ikke om det er orsaken.. Den er bare helt dø, må langt ned i "kjelleren" for å få noen effekt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2007 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2007 kjenner du den "åpner" seg etter 3500 rpm? kan jo da kanskje være noe med ventilene...? evt LMM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...