#1 Skrevet Februar 6, 2007 Hei! Har en ulelyd som enten kommer fra dynamoen. Når jeg sprayer på med silikonspray eller crc så forsvinner lyden, men kommer tilbake etter kort tid. Hva er dette? Farlig? Vanlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2007 Kan være lagrene i dynamoen som begynner og bli slitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2007 Hadde rar lyd i dynamoen jeg og. Det viste seg å være at skruene i dynamoen var for korte så de satt ikke i... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2007 Hei! Har en ulelyd som enten kommer fra dynamoen. Når jeg sprayer på med silikonspray eller crc så forsvinner lyden, men kommer tilbake etter kort tid. Hva er dette? Farlig? Vanlig? Du har vel sjekket om reima er stram? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2007 Du har vel sjekket om reima er stram? Jupp, den skal være stram nok... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2007 Som Tom Are sier,er nok lagrene i dynamoen som er slitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2007 sprayer du rett på reima? er jo ofte reima som lager hvinelyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 6, 2007 Som Tom Are sier,er nok lagrene i dynamoen som er slitt Hvor får man kjøpt nye lagre? Min kviner som en liten skrikerunge, og reima er byttet rimelig nylig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 6, 2007 Like greit å kjøpe ny dynamo, dyrt å overhale selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...