#1 Skrevet Juli 2, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2004 Aha... så det er slik adapterne ser ut... mon tro om en får kjøpt slike umbraco bolter løst, noen som vet? Er det 6x16 felger... skal på G40en?? Er ihvertfall kongetøffe felger uansett hva bil de kommer på... Går det som jeg satser på så ligger det snart 4 lignende felger i kjelleren hos meg også, men de blir litt blankere De kommer nok uansett ikke på iår, budsjettet tillater ikke nye dekk og adaptere når det nå blir omtrekk av Recaroene i svart skinn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2004 7-16 ET 65 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2004 Tøft. Få felgene litt blanke så blir det steintøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2004 Knallfett Me like! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Tøft. Få felgene litt blanke så blir det steintøft! Er ikke noe Buff-Daddy, så det spørs om de blir noe blankere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2004 Herlig! Kongefelger! Når er de på? Dekk dim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2004 Jeg kunne også tenkt meg 5 hulls på coupeen, men har hørt at anleggsflaten på 4-bolt blir for liten, slik at eventuelle adaptere til 5 hull vil gå utenfor anleggsflaten og komme i kontakt med bremsene. Stemmer det? eller har du bare gjort noe genialt for å få det til likevel? Dette blir bra! mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2004 Opprinnelig postet av Ronny Sunde Herlig! Kongefelger! Når er de på? Dekk dim? Kommer på når jeg har vært på EU-kontroll 195/40-16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2004 Opprinnelig postet av Eivind Windspoll Jeg kunne også tenkt meg 5 hulls på coupeen, men har hørt at anleggsflaten på 4-bolt blir for liten, slik at eventuelle adaptere til 5 hull vil gå utenfor anleggsflaten og komme i kontakt med bremsene. Stemmer det? eller har du bare gjort noe genialt for å få det til likevel? Dette blir bra! mvh Med 4/108 crasher boltene på 4/108 med 5/130 boltene. Du ser det hvis du ser på bildet av adapterene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 2, 2004 Opprinnelig postet av Frode Gulbrandsen Med 4/108 crasher boltene på 4/108 med 5/130 boltene. Du ser det hvis du ser på bildet av adapterene Ingen problem... først adapter fra 4x108 til 4x100, så 4x100 til 5x130 :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 2, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Ingen problem... først adapter fra 4x108 til 4x100, så 4x100 til 5x130 :rolleyes: Og da har du plutselig en adapter som tilsammen er 50 mm tykk....(25 mm er vanligvis minimums tykkelse på adapterene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 2, 2004 Opprinnelig postet av Frode Gulbrandsen Og da har du plutselig en adapter som tilsammen er 50 mm tykk....(25 mm er vanligvis minimums tykkelse på adapterene) Var ment som en spøk Tror ikke så mange kjøper adaptere for 8000... omtrent billigere å bygge om til Porsche bremser da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 2, 2004 okei! takk for forklaringen. Antar det er det samme med 5*112 også da... Blir nok ikke å bytte til porsche-bremser på denne i hvertfall, neste blir bil med porsche-bremser originalt eller i hvertfall quattro og 5 hull mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 2, 2004 Det blir tøft med de felgene på Poloen ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 2, 2004 gleder meg til å se porsche felger på polon, blir bare über konge på den bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 3, 2004 Opprinnelig postet av Eivind Windspoll okei! takk for forklaringen. Antar det er det samme med 5*112 også da... mvh 5/112 går greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 3, 2004 Opprinnelig postet av Frode Gulbrandsen 5/112 går greit hmmm...hvorfor bytter folk da fra 4*108 til 5*112 nav? bare pga større bremser? Jeg for min del har 1 cm klaring til hjulbuene foran når bilen står i ro, så det bygger nok ut og opp som det er men det kan jo bli endringer på vinterhjula etterhvert mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 3, 2004 Opprinnelig postet av Frode Gulbrandsen 5/112 går greit Hvordan kan 4x108 -> 5x112 gå greit når 4x108 -> 5x130 ikke gjør det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 3, 2004 Fra tidligere lignende diskusjon: 4x108 -> 5x130 4x108 -> 5x112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 4, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Fra tidligere lignende diskusjon: det var det jeg også egentlig trodde. Altså 4 bolt originalt, alltid 4 bolt, hvis ikke bytte av nav, bremser etc.. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 5, 2004 Trodde han mente fra 5/112 til 5/130 jeg da???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 5, 2004 Off topic: Skaffer du fremdeles Brembo 305/28 til 10 500,-? http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=37166&highlight=brembo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 16, 2004 Du må jo dele bilde av felgene på bilen med klubben også, ikke bare bilforumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 16, 2004 Stilig! Nå skjønner jeg hvorfor du ikke vil ha de blanke. Fargemessig passer de jo ypperlig til lakken på bilen nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...